• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • Månsi

funderar på att göra 12x12 istället finns ju så mycket mer papper :) ?
    nån som har gjort båda a4 å 12x12 vilket e bäst :) ?? trevlig lördag

• sambima

Månsi

Av ekonomiska skäl scrappar jag vardagsalbum, kattalbum och barndomsbilder i A4.

Mitt resealbum är i 12*12 men det har jag just börjat med.

När jag är klar med skolan och får ett jobb kommer jag att gå över till 12*12 med vardagsalbumet också.

Alla papper jag köper är i 12*12 så skär jag till dem till A4, då får jag mkt papper över för fotomattor, dekorationer, kort osv.

Sambima

• sambima

Hörrni!!!

Dollarn är SUPER LÅG just nu! Jag skickade iväg en pappersbeställning igår!

Passa på ni med!

Sambima

• cia75

Sambima!! Tack för alla goda råd och tips!! Vad skulle vi välan göra utan dig!!

• sambima

hi hi roligare att va här än plugga!

• Flamman

tjejer, skulle behöva lite tips om vad jag ska scrappa om just nu! Jag har det helt stop med scrap just nu, hade planerat massa sidor med saker jag och min kille gjort men så tog det slut igår efter 2år så det är inte mycket jag gjort utan honom!

har inte många barndomsbilder av mig och ganska få på dom sista åren förutom dom 4 sista!

sedan en stor fråga, vad ska jag göra med dom sidor som jag scrappat om honom och oss???? sidor som jag gjort ut av kärlek till honom =(

letsen utan något att scrappa om

• cia75

Flamman!! Vad tråkigt *tröstkram*
    Du kanske kan scrappa något helt neutralt som recept eller låttexter...
    Gör ett fint kort till en god vän...
    Hoppas det ordnar sig för dig!!!

• cia75

Sidorna om er kanske du helt enkelt kan lägga undan tills det inte gör lika ont längre... Då kan du kanske bättre avgöra om du vill spara dom eller göra dig av med dom. Packa ner dom och ställ dom under sängen tills vidare

• Flamman

åh tack för tipsen och kramen!

Receptbok har jag tänkt på ett tag, blir nog perfekt för mig!
    tack igen! ska börja planera lagning av favoritmaten och scrappa det =)

kram

Svar på tråden Scrapbooking2!