• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • sambima

Lindisen, det värsta är nog, som jag uppfattat fr andra är att de aldrig verkar svara på ens mejl, är man internet företag så förväntar man sig det.

De var super trevliga på Örescrap och jag hoppas att de komer igen, men ja, de flesta som haft problem hade blivit mkt gladare om de bara fått svar på sina mejl.

• Tjej 1975

Jag har beställt 2 ggr från Dreamcottage. Fått några grejer restade varje gång, men de har dykt upp allt eftersom sen. Det tar dock tid!
    Trist!

• millface

Nu har jag lagt in nya LO:s.

Har börjat scrappa mitt bröllopsalbum så gå gärna in och titta.

Färgtemat ska vara grått/silver och rosa.

• sambima

*suck!

Lifetime tar inte emot mitt VISA fast jag handlat med den super många gånger förr! grrrr

Nu har ju dollar åkt upp lite o den var så låg när jag handlade...*suck det var ju för dolalrkursen som jag handlade!

• jannice

milface:
    Lika fina som alltid

Själv väntar jag på ett paket från two peas...*spännande*
    Sen försöker jag nu få lite koll på när lilltjejen, 6v, sover så jag kanplanera in scrappande.

Vet att det tagits upp tidigare här:
    Var lämnar ni in digitalkort billigt och m bra kvalitet?

Som sagt vet att det skrivits tidigare, men *slö* orkar inte leta :D

/ Jannice

• millface

sambima: Så var det sist jag beställde därifrån också!

Efter en veckas kludd kom de på att det berodde på att jag hade skrivit mellanslag när jag skrev in numren till Visakortet.

Kan det vara det som har hänt tro?

• Hannie

Sambima:

Jag har inte fått nåt mejl därifrån än. Väntar...

Jag skrev mellanrum när jag skrev in mitt visakorts nummer.
    Hoppas det inte strular p g a det nu.

• garfield

Hejsan!
    Har lagt in lite julkort i mitt galleri! välkomna in och kika!

• jannice

JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiii : - D
    fått mitt paket från two peas...med massa fina papper och klistermärken och annat smått och gott! Nu ska jag bara hitta en ledig stund ; - )

• sambima

Hannie och Millface

Nä, jag bad dom försöka igen och nu i eftermiddags fick jag ett mejl om att det gick igenom! Konstigt!

Jag skriver inte mellanrum när jag skriver inte mitt kortnummer så det var väl nåt annat som krånglade.

Portot blev 15,3 dollar och jag handlade enbart papper för 25 dollar. Jag får minst 45 papper om jag minns rätt så det är ett bra pris tycker jag.

Svar på tråden Scrapbooking2!