• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • bambigirl

Jaha! *dum* Var hittar jag enkelfärgade papper på denna sida, har letat, men bara hittat mönstrade papper där...?

• sambima

Bambigirl

Hittar endast Bazzills märket... men om du tänker så här: handlar du bazzills härifrån så betalar du det du skulle ha betalat för "vanligt" papper här i Sv. Dessa har såååå fint struktur i pappret och känns sååå lyxigt.

Chatterbox Bazzill Cardstock är billigare än "riktiga" bazzills och är en av mina favorit papper - och om du jämför m svenska priser ungefär det du skullebet. för vanligt slätt kartong papper på panduro.
    *gör reklam, gör reklam

shop.lifetimemoments.com/merchant.mvc&Store_Code=TLMS&Category_Code=cardstock

• bambigirl

Oh, nu hittade jag där man köper papprena ett och ett. De flesta seten var slut. Ungefär hur lång tid brukar det ta innan paketet kommer?

• sambima

Från att betalning dragits en vecka. Mina har alltid kommit på fyra dagar, men jag verkar ha haft tur

Blir det dyrt för dig nu bambigirl?

Varför gick jag in dit över huvudtaget?! Har ju just beställt öljetter för 250kr! och QK dies! E pank nu!

• garfield

Sambima:
    Det blir lätt så att man beställer för mycket Vill inte tänka på antalet kronor jag lagt ner på denna hobby...

• bambigirl

Jag tror inte det blir dyrare än att handla från scrappamera.se. Där var jag tvungen att handla för minst 150 och det var ju ingenting där. Här kostar ett papper ca 2,8 mot minst 4,50 på scrappamera...

• sambima

*så glad att jag lyckats "få dit" Bambigirl i Scraptänkandet

Svar på tråden Scrapbooking2!