• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • pingus

En lite fråga bara!När ni skriver era texter på datorn o skriver ut...vad skriver ni ut på då..?Papper som ni klipper ur texten från eller finns det speciella papper med klistrad baksida...som är genomskinligt? Förstår ni vad jag menar?

• garfield

Pingus:
    Oftast skriver jag ut på ett papper som matchar de andra papprena jag använder på sidan. Kasnke samma papper som jag har som fotomatta.

Man kan också använda vellum och skriva ut på och det är ju halvgenomskinligt och blir ganska så läckert.

• pingus

Ok...tack för svaret.Då vet jag vad jag ska fråga efter i affären.Hoppas bara det finns...annars får jag väl beställa från nätet.

• sambima

Har lagt in bilder tagna med Nikon Coolpi 845, på tidningar från 1930-talet upphittade som tapetgrund i Andreas lgnhet när vi helrenoverade i somras.

Riktigt nöjd med bilderna om än lite små härinne - gör dem inte ritkigt rättvisa.

• bambigirl

Nu har de dragit pengarna och mina papper är på väg! Frakten gick på ca 100 så 135 var en bra gissning Sambima! Längtar verkligen tills de kommer. Synd att de inte hinner till imorgon, vad ska jag nu göra hela helgen???

• bambigirl

Vet bara inte riktigt vad jag får för färger... Minnet är bra men kort... Kanske ska börja flyttpacka!

• garfield

Spännande bambigirl! Flyttpacka först och så kan du, när papprena kommer, lägga all din energi på att scrappa

• bambigirl

Jag vet!!!! Bra va? Ska bli så himla kul!!! Min x-jobbs redovisning känna inte lika viktig längre. Allt jag vill göra är att scrappa

• sambima

Du är fast! Jippiiiiiii!

Svar på tråden Scrapbooking2!