Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
hi, hi... jag gillar färggrant... men mina LO:s är fyrkantiga och enfärgiga.
Igår kväll fick jag scrapblock mitt i en LO. Skulle göra skissutmaningen på scrappaenkelt och var så tänd och på, men så när delarna skulle sättas ihop tog det stopp! Var för sig var jag ritkigt nöjd, detaljerna dekoren.... men när de hamnade på samma... njaaeee.
Har grublat hela morgonen... ska ge mig på den ikväll igen.
hrm.,.. enfärgade är inte ritkigt rätt... men färglevande är inte mina LO:s heller fast jag försöker!
Tack för svaren om tull och frakt. Är sugen på att beställa lite från USA, finns ju sååååå mycket fint!
Ja visst finns det mycket fint i USA. Längtar redan tills jag kan beställa nästa gång. Men man kanske ska använda upp lite av de papper man samlat på sig... Skratt, behöver snart ett helt hus.
Ikväll ska jag avlägga QK beställningarna från nästan oss alla i Örebro! Super skoj!
QK beställningar?
Vill du verkligen veta Bambigirl? Farligt dyrt... !
www.quickutz.com
Titta och dregla! Jag har maskinen/handverktyget och 3 dies... det blir nog 3 till. Alphabet är för dyrt just nu... men snart är det 25års dag och jul i december!
låååång önskelista
Jag har inte vågat ge mig på att beställa en QK än... Har man stor använding av den eller blir det som med puncharna jag köpte? De bara ligger och samlar damm. Jag använder dom aldrig...
Garfield... Den är helt underbar!
Sen så är vi flera i Örebro som har och vi kollar av med varandra så vi inte köper dubletter så det är extra bra för oss då vi är så många som har... =) Den används verkligen, fast jag köper dies med tanke på att kunna använda till dekorationer och detaljer till både scrap och kort.
Jo då... Jag har väl testat, och vill gärna ha... Men försöker tänka rationellt. Hur mycket kommer jag att använda den.. *skratt* Jag sak stå emot!