• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • Mamma Fia

angående fikat idag så ska jag försöka hinna komma till kl.13.00. Ska i väg med min mamma och handla. Men ni märker om jag dyker upp. Lovar att försöka för jag vill fika =)

• 1malle

Blir Peters va?
    Regnar ju.....
    Jag får med mig stora killen oxå...
    Ses sen

Mamma Fia
    Hoppas du hinner, så jag inte sitter där helt allena....
    med grabbarna...

• Mamma Fia

Sorry, jag missade fikat. Mådde så illa efter allt handlade idag. Och så slutade jag med amningen i går med Emilia så brösten värkte och såg ut som två dolly parton bröst eller nåt. ajaj säger jag bra.

1malle: hoppas att du inte blev ensam utan att det i alla fall kom någon mer...

Hoppas att alla får en trevlig midsommar!!

• 1malle

Ang fikat i dag....

Sablans bussar... går ju inga spårvagnar nuutan de är ju ersatta av bussar...
    de SKA gå med 10 minuters mellanrum...
    När vi väntat i 25 minuter kom det en buss...
    Som var full med barnvagnar, var bara att snällt vänta på nästa o hoppas på bättre tur...
    Nästa kom efter 18 minuter...
    Så att gå hemifrån 25 minuter innan avtalad tid nere på stan var alltså inte så lyckat idag...
    Kontentan av detta= Bidde ingen fika för vår del heller...

• 1malle

Badprinsessan...
    Hoppas du har det bra, tänker på dig...
    *kram*

• Nomad

Halloj alla! Jag funderar på om det finns någon gravidyoga i Norrköping. Någon som vet?

• concordia

Japp det finns garvidyoga brukar se annons om det i NT..

• FridaE

Nomad: Har för mej att friskis & svettis har gravidyoga!

• FridaE

Ähmm, är det någon här som varit och gjort VUL på lovisakliniken? Jag undrar om de ger ut inbetalningskort om man inte har pengar med sej eller måste man betala där direkt?? Eftersom sonen fyllde år i dag, blev plånboken lite tunn för tillfället och jag ska dit imorgon! *tsss*

• Minimalla

Friskis har inte gravidyoga, bara mammabarngympa. På mvc på vrinnevi finns anslagstavla med lite olika gravidyoga-kurser.

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7