• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • unsan

he he... såg ni min stjärna idag i NT??*stolt*

AJ LÖÖÖÖÖÖV LITTLE ALVIN!!
  • unsan

Man får skryta lite va??*ler*

AJ LÖÖÖÖÖÖV LITTLE ALVIN!!
  • 1malle

Joooo, klart vi lästeom lille Alvin..*ehhh...LILLE????*
    Såg er även i nt i lördags..
    Men du... Alvin e väl himla lik far sin va??

Ha det gott o var rädda om er i värmen/ Malin o Ola

• 1malle

Tindrande:

Har en hel drös med yngre syskon själv, vara av i alal fal två av dmo lever p ånudlar i slutet av månaden, eller kommer till syrran o äter (snyltar)
    Skitungar e nog ett passande smeknamn lite då o då...
    SNÄLLT AV ER ATT KÖPA LITE MAT!!!

Igår kväll åkte jag, Anders o Ola ner till söderköping för att bara få mysa o äta lite(???) glass...
    Varit lite mycket ett tag nu o detta var verkligen vad vi behövde..
    Köptedå en MEGA glass som kostade över 100:- och som jag givetvis inte orkade mumsa i mig, men ingen kan klandra mig för att jag försökte Såååååååå gooood!
    Efter glass o kaffe så promenerade vi lite i den urmysigastaden Sörping, o sen när vi skulle åka hem så tog vi vägen över V.Husby....precis lagom när solen gick ner stannade vi till vid en rastplats för Ola tappade nappen in under sätet..
    På rastplatsen blev vi stående o såg solen sänka sig ner bakom skogen...
    Sååå fint....O eftersom man då fortfarande är lite bombad med hormoner så kom ju då givetvis ett par tårar...
    Faan så känslig man e!
    Anders bara stog o höll om mig o log, det dära leendet som jag älskar så dant...
    Ett perfekt slut på en underbar kväll
    behövdes verkligen...

• Kaya

Hej alla! Kikar snabbt in fran ett internetcafe... KUL med sa manga pa listan! Och nej, jag har inget emot "ungdomar"... Det ar bara sa skont om man inte ar den ENDA i ett sallskap som har varit med om 80-talsmodet en gang forut (och darfor skyr det som pesten! ).

Vi fick inte lagenheten pa ektorp som vi ville ha (bottenvaning, uteplats). Det som finns nu att tillga ar LITET radhus pa Gustaf Clasons gata, Klockaretorpet. Det ska vara ett hornradhus langst ut i raden, nan av er som bor pa Klockaretorpet som vet om det betyder att man har FONSTER aven pa gaveln??? Dvs sa det inte blir sa morkt och trist vid matplatsen, det ar det som jag tycker ar sa trist med planlosningen pa de dar radhusen.

Ses snart!

K

• Nanny Ogg

äntligen! det blev en liten lea! :-d

• Nanny Ogg

Kaya (och alla andra "nya") - välkommen i gänget, här är ytterligare en 30-plussare!

CG Nkpg , Christine 24år, gravid med bf 23/7. Sambo Henrik 29år

Concordia på fl heter Andrea är 24 år. Ella snart 16 månader 050330. Fästman Per 28 år.

ericas mamma Tessan 21(22i höst)Erica snart 6mån (060202)fästman Henka 29

Kaya (Anna) 35 år, 2 barn. Pojke 5.5 år (fyller 6 år i Januari) och flicka 9 månader (fyller 1 år 8/10 2006). Min man heter Niclas.

Kenzie 21 år med Theodor snart 4 månader (060329). Fästman David 26

luull 29år gravid bf 5/11 sambo patrik.

1malle (Malin) 34år, Ola snart 5 månader (060222), Jonathan 14år. Maken Anders samt hans döttrar på 9 o 12 år

Mamma Fia 23 år med Emilia 15 månader 050421 och bf 070227. Fästman Johan 31 år. + styvson Erik 10 år i september.

Matilda86 Matilda 20år med Ester 3½månad (060329)

M G Mikaela 25 år med Sebastian snart 4 mån (060322), fästman Micael 35 o hans dotter Fia, 10 år.

Minimalla (Malin) 31 år, Stella snart 5 månader (060224). Sambo James

Nanny Ogg (Sylvia) 32 år, Lea 2 dagar (060715), sambo Sören och hans tre söner

Tindrande (Linda) 24 år, 2 barn. Gabriel 3 år Isabelle 2,5 månader. Gubbe Fredrik 26

Älskade ängeln Susanne 27, Cornelia snart 6mån (060124), sambo Mikael

• 1malle

Kaya...
    De radhus på GCgata har inte fönster vid matplatsen om de inte gjort det själva...
    Men för övrigt är just de radhusen toppen fina, med en liten garderob/klädkammare innanför ett avsovrummen, denna garderob har ett stort fönster o kan därmed inredas till data/kontor/syrum/gästrum etc...
    GCgata är de äldsta området i klockaretorpet o är i behov av lite "uppfräschning", både inomhus o ute på gårdarna.
    När det gäller just klockjaretorpet så rekomenderar jag Karl Wardsgata, Wilhelm Wibergsgata ( ej höghusen) Matilda Jungstedtsgata, Hjalmar Lundgrensgata, Frans Blomsgata...
    De håller även på just nu o förbättrer utemiljön på Albert Engströmsgata så där blir det jättefint.
    Gårdarna som ligger på Emil Hedeliusgata är lite "plottriga", husen ligger så tätt där så man har inte mycket til ltomt att vistas på... Men det är ju en smaksak...

Hoppas jag kunnat bringa lite klarhet...

• 1malle

NANNY OGG...

GRATIS
    Som vi har väntat...
    Hoppas allt gått bra o att ni mår bra, både du o lilla Lea...
    Väntar med spänning på att få se lilltösen...
    Kram o än en gång Grattis!!

• lycra

halloj norrköpingsbor!

frågade detta för ett tag sen men nu har jag tappat bort tråden där ni svarade. Men vart klipper ni er? Vill gå till en frisör som inte är för vild i sina kreationer utan som lyssnar på en ;)

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7