• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • Kenzie

Haha nu är jag trött. Nu ska det va rätt.

CG Nkpg
    , Christine 24år, gravid med bf 23/7*

Concordiafl heter Andrea är 24 år. Ella snart 16 månader 050330. Fästman Per 28 år.

ericas mamma Tessan 21(22i höst)Erica snart 6mån (060202)fästman Henka 29

Kaya (Anna) 35 år, 2 barn. Pojke 5.5 år (fyller 6 år i Januari) och flicka 9 månader (fyller 1 år 8/10 2006). Min man heter Niclas.

Kenzie 21 år med Theodor snart 4 månader (060329). Fästman David 26

luull 29år gravid bf 5/11 sambo patrik.

1malle (Malin) 34år, Ola snart 5 månader (060222), Jonathan 14år. Maken Anders samt hans döttrar på 9 o 12 år

Mamma Fia 23 år med Emilia 15 månader 050421 och bf 070227. Fästman Johan 31 år. + styvson Erik 10 år i september.

Matilda86 Matilda 20år med Ester 3½månad (060329)

M G Mikaela 25 år med Sebastian snart 4 mån (060322), fästman Micael 35 o hans dotter Fia, 10 år. 

Minimalla (Malin) 31 år, Stella snart 5 månader (060224). Sambo James

Tindrande (Linda) 24 år, 2 barn. Gabriel 3 år Isabelle 2,5 månader. Gubbe Fredrik 26

Älskade ängeln Susanne 27, Cornelia snart 6mån (060124), sambo Mikael

• IsakochMolly

Ändrar lite igen, vill ju självklart ha med sambon på listan!

CG Nkpg , Christine 24år, gravid med bf 23/7. Sambo Henrik 29år

Concordiafl heter Andrea är 24 år. Ella snart 16 månader 050330. Fästman Per 28 år.

ericas mamma Tessan 21(22i höst)Erica snart 6mån (060202)fästman Henka 29

Kaya (Anna) 35 år, 2 barn. Pojke 5.5 år (fyller 6 år i Januari) och flicka 9 månader (fyller 1 år 8/10 2006). Min man heter Niclas.

Kenzie 21 år med Theodor snart 4 månader (060329). Fästman David 26

luull 29år gravid bf 5/11 sambo patrik.

1malle (Malin) 34år, Ola snart 5 månader (060222), Jonathan 14år. Maken Anders samt hans döttrar på 9 o 12 år

Mamma Fia 23 år med Emilia 15 månader 050421 och bf 070227. Fästman Johan 31 år. + styvson Erik 10 år i september.

Matilda86 Matilda 20år med Ester 3½månad (060329)

M G Mikaela 25 år med Sebastian snart 4 mån (060322), fästman Micael 35 o hans dotter Fia, 10 år. 

Minimalla (Malin) 31 år, Stella snart 5 månader (060224). Sambo James

Tindrande (Linda) 24 år, 2 barn. Gabriel 3 år Isabelle 2,5 månader. Gubbe Fredrik 26

Älskade ängeln Susanne 27, Cornelia snart 6mån (060124), sambo Mikael

• M G

Bra att du ordnade upp det Kenzie
    Jag fudnerade också på att det vore bra om man skrev in användarnicket så man kunde koppla ihop rätt person till rätt nick.

• 1malle

Sen så är det ju som det är (när man e så gammal som mig) att när man väl träffas så har man ett himla sjå med att hålla isär vem som e vem...*S*
  • M G

Haha, behöver man inte vara gammal för att ha svårt med
    Jag minns ju inte ens vilka jag har träffat! Lite pinsamt att gå fram o presentera sig o så säger den andra: jo men vi har ju redan träffats...
    El så är jag hyffsat säker på att jag träffat personen redan så jag säger bara hej o verkar ohyffsad

• 1malle

Jag sa vid de förstatillfällena alltid... " vet inte o,m jag träffat alla så jag säger hej på er..." eller nåt liknande...
    Alltså ett gemensamt HEJ til lalla...
    Man har sina knep för å inte verka senil...

• 1malle

hej alla...
    kolla in i mitt galleri så får ni se 2 ursöta killar...

de tuffaste killar ni sett på läääänge...

• Kenzie

Vi pratade om olika badplatser på en fika för ett par veckor sen. Men såklart har jag glömt allt vad vi sa
    Finns det någonstans där man kan åka så att vovven kan följa med och ta sig ett dopp? (Har för mig att någon nämde nått om ett ställe förbi Åby?)
     Antingen en badplats där hundar är tillåtna, eller vid nån sjö där det inte är någon riktigt badplats (alltså där kommunen inte ordnat men bryggor och så).
    Hoppas ni förstår min något konstigt formulerade fråga

• Tindrande

Funderar också på det där med badplats. Var på lindöbadet här om kvällen, men det var så äckligt där med en massa algblommning, så där vill jag inte bada.
    Och vill inte bada i nån utomhuspool.
    Måste man åka ut ända till arkösund, eller finns det nåt närmare?

Idag var vi för övrigt till mjölby, där min lillebror nyss flyttat med sin tjej......gick in i köket och skulle fixa fika, öppnar deras kylskåp, där inne finns ett paket smör, saft och ketchup.
    hm...... tittar i skafferiet..... 3 pkt nudlar, tomatkross och flingor......
    Hallå.....är det inte dags att köpa lite mat??? frågade jag
    nja.....har bara 3,50 kvar..... flinar han
    Så jag och gubben tog med dem till affären och handlade mat åt dem *s*
    Skitunge!

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7