• Lady Namárië

Sims 2 - tråd 4

Dags att starta en ny tråd, eftersom den gamla sjunger på sista versen! Här diskuterar vi allt som har med Sims 2 att göra.

Angående downloads:

Downloadsmappen ska finnas i: Mina dokument -> EA Games -> The Sims 2 -> [Här ska den finnas]

Om det inte finns någon sådan mapp där, är det bara att du skapar den.

Det finns ju en The Sims 2 mapp om man går in i C: -> Program -> EA Games -> The Sims 2. Men det är alltså INTE där downloadsmappen ska ligga.

Inlägg om att ladda hem spel är INTE välkomna i tråden! Det är olagligt, och bryter därför också mot Familjelivs regler (www.familjeliv.se/medlemsvillkor.php)
    Det gäller också uppmaningar till att ladda hem.
    Snälla, respektera detta!

Gamla trådar hittas här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m5473031.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m7259034.html

You can't take the sky from me.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-20 13:39:23:
    Vi är några i tråden som spelar Legacy och bloggar om det. Reglerna för Legacy finns hittar du på www.legacychallenge.com.

Här finns våra bloggar:
    Aud: www.audhumble.com/ts2/challenges/legacychallenge.htm
    Lady Namárië: www.familjeliv.se/Bloggar-7-44/b22700.html
    Pink Rose: pinkrose55.blogsome.com
    Sundsvallstjej: web.telia.com/~u60532525/

Skriver du också Legacy-blogg? Säg till, så uppdaterar jag trådstarten!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-25 15:52:21:
    Fler bloggar:

Trossens mamma: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26203.html

FlowerGirl: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26179.html (Legacy) och flowergirl.blogg.se/allmnt.html (vanligt simmande)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-04 08:41:53:
    Badprinsessan: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b27070.html
  • Svar på tråden Sims 2 - tråd 4
  • FlowerGirl

Har startat en SimBlogg nu... uppdaterar den varje dag, räknar inte Legacy poäng för jag tycker inte det är så roligt... jag kanske startar en legacy familj senare, just nu handlar bloggen om mina 3 college sims. Historien startar den 21 juni

flowergirl.blogg.se/

• FlowerGirl

Vill gärna starta en blogg här men lyckas inte lista ut hur det med bilder fungerar! blir galen!

• Pink Rose

Flowergirl
    Kul att läsa

Du måste vara plusmedlem här för att kunna lägga in bilder, kunde inte heller få in några bilder.

• Lady Namárië

Flowergirl--> Jätterolig blogg! Åh, vad roligt med mera såpa! Men är jag korkad, eller? Jag fattar inte hur bloggen är uppbyggd. Vissa bilder finns bara i länkarna till vänster, och från den 21 juni ser jag bara en enda bild. kall det vara flera? *känner mig total oteknisk*

Jättesnygga simmar hade du i alla fall. Är deras mamma din legacy-grundare?

Och viktigast av allt: vill du att jag lägger till din bloggadress i trådstarten?

• Lady Namárië
    Maximumtaste skrev 2006-06-22 13:49:59 följande:
    halloj... jag är helt sims2 galen =).. nån som har några roliga koder???
    Kul med flera simmare!

Jag länkade till några fusksidor på sid. 37.
  • FlowerGirl

lady namarie: tyckte också det var konstigt att man måste först klicka på datum och sen välja bilderna en och en.... du får gärna lägga in bloggadressen i starten.... ska bli plus medlem så att jag kan starta min sim legacy blogg här istället

Den bloggen jag har där är ingen legacy blogg...

• Lady Namárië
    FlowerGirl skrev 2006-06-22 14:42:29 följande:
    lady namarie: tyckte också det var konstigt att man måste först klicka på datum och sen välja bilderna en och en.... du får gärna lägga in bloggadressen i starten.... ska bli plus medlem så att jag kan starta min sim legacy blogg här istället Den bloggen jag har där är ingen legacy blogg...
    Ja, jag har lite svårt att greppa det här med bloggar överhuvudtaget.

Jag väntar tills du startat upp din legacyblogg här, så kan jag uppdatera med båda adresserna samtidigt.
  • Mamalicious

Vadå finns det jobb inom skönhet/mode?? det har jag missat! vardå hurdå?

Hej alla simmare föresten

• Lady Namárië
    Mamalicious skrev 2006-06-22 14:52:59 följande:
    Vadå finns det jobb inom skönhet/mode?? det har jag missat! vardå hurdå?Hej alla simmare föresten
    Ja, vänta nu... Plastikoperationsmaskinen får man väl när man jobbar inom ShowBiz?
Svar på tråden Sims 2 - tråd 4