• Lady Namárië

Sims 2 - tråd 4

Dags att starta en ny tråd, eftersom den gamla sjunger på sista versen! Här diskuterar vi allt som har med Sims 2 att göra.

Angående downloads:

Downloadsmappen ska finnas i: Mina dokument -> EA Games -> The Sims 2 -> [Här ska den finnas]

Om det inte finns någon sådan mapp där, är det bara att du skapar den.

Det finns ju en The Sims 2 mapp om man går in i C: -> Program -> EA Games -> The Sims 2. Men det är alltså INTE där downloadsmappen ska ligga.

Inlägg om att ladda hem spel är INTE välkomna i tråden! Det är olagligt, och bryter därför också mot Familjelivs regler (www.familjeliv.se/medlemsvillkor.php)
    Det gäller också uppmaningar till att ladda hem.
    Snälla, respektera detta!

Gamla trådar hittas här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m5473031.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m7259034.html

You can't take the sky from me.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-20 13:39:23:
    Vi är några i tråden som spelar Legacy och bloggar om det. Reglerna för Legacy finns hittar du på www.legacychallenge.com.

Här finns våra bloggar:
    Aud: www.audhumble.com/ts2/challenges/legacychallenge.htm
    Lady Namárië: www.familjeliv.se/Bloggar-7-44/b22700.html
    Pink Rose: pinkrose55.blogsome.com
    Sundsvallstjej: web.telia.com/~u60532525/

Skriver du också Legacy-blogg? Säg till, så uppdaterar jag trådstarten!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-25 15:52:21:
    Fler bloggar:

Trossens mamma: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26203.html

FlowerGirl: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26179.html (Legacy) och flowergirl.blogg.se/allmnt.html (vanligt simmande)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-04 08:41:53:
    Badprinsessan: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b27070.html
  • Svar på tråden Sims 2 - tråd 4
  • Trossens mamma

funderar å på å blogga mina sims. dock är de ej en legacy ännu för jag övar upp mej men jag har fotat dem en del så jag kanske kan blogga ihop en längre story direkt

*Stolt mamma och Ålänning*
  • Lady Namárië
    Trossens mamma skrev 2006-06-22 15:05:05 följande:
    funderar å på å blogga mina sims. dock är de ej en legacy ännu för jag övar upp mej men jag har fotat dem en del så jag kanske kan blogga ihop en längre story direkt *Stolt mamma och Ålänning*
    Vad kul! Väntar med spänning på att få läsa!
  • Mamalicious

showbiz? haha det har jag tydligen oxå missat Är dom här yrkena med i nått expansionspaket eller?

• Trossens mamma
    Lady N ska fixa nåt ikväll då Lova lagt sej. jag undrar. nu är fotona bara thumb nail bilder. hur blir dem större. syns ju inte vad de gör rikgtigt om man ej vet som jag
    *Stolt mamma och Ålänning*
  • Lady Namárië
    Mamalicious skrev 2006-06-22 15:06:35 följande:
    showbiz? haha det har jag tydligen oxå missat Är dom här yrkena med i nått expansionspaket eller?
    De kommer med Uni (studentliv), tror jag.
  • Mamalicious

trodde jag hade alla
    Föresten kanske kan få svar på en fråga till här hur i 17 fotar man? har för mig att det var nån f knapp...eller är jag ute o cycklar?

• Mamalicious

Men studentliv har jag juh..konstigt...

• FlowerGirl

Nu vet jag hur man gör, det står kategorier till vänster, under det står det allmänt, om man klickar där så får man se alla bilder

Har precis startar min legacy familj så det kan ta en stund innan jag startar bloggen

• Lady Namárië
    Mamalicious skrev 2006-06-22 15:08:07 följande:
    trodde jag hade alla Föresten kanske kan få svar på en fråga till här hur i 17 fotar man? har för mig att det var nån f knapp...eller är jag ute o cycklar?
    Antingen trycker du på kamerasymbolen nere till vänster, eller så använder du kamerafrilägget.

För att komma till friläget, tryck Tab. Sedan styr du med knapparna:

e-upp
    q-ned
    w-framåt
    s-bakåt
    +-inzoom
    --utzoom

Fotar gör du med C-knappen, om jag inte minns fel.
Svar på tråden Sims 2 - tråd 4