• Lady Namárië

Sims 2 - tråd 4

Dags att starta en ny tråd, eftersom den gamla sjunger på sista versen! Här diskuterar vi allt som har med Sims 2 att göra.

Angående downloads:

Downloadsmappen ska finnas i: Mina dokument -> EA Games -> The Sims 2 -> [Här ska den finnas]

Om det inte finns någon sådan mapp där, är det bara att du skapar den.

Det finns ju en The Sims 2 mapp om man går in i C: -> Program -> EA Games -> The Sims 2. Men det är alltså INTE där downloadsmappen ska ligga.

Inlägg om att ladda hem spel är INTE välkomna i tråden! Det är olagligt, och bryter därför också mot Familjelivs regler (www.familjeliv.se/medlemsvillkor.php)
    Det gäller också uppmaningar till att ladda hem.
    Snälla, respektera detta!

Gamla trådar hittas här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m5473031.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m7259034.html

You can't take the sky from me.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-20 13:39:23:
    Vi är några i tråden som spelar Legacy och bloggar om det. Reglerna för Legacy finns hittar du på www.legacychallenge.com.

Här finns våra bloggar:
    Aud: www.audhumble.com/ts2/challenges/legacychallenge.htm
    Lady Namárië: www.familjeliv.se/Bloggar-7-44/b22700.html
    Pink Rose: pinkrose55.blogsome.com
    Sundsvallstjej: web.telia.com/~u60532525/

Skriver du också Legacy-blogg? Säg till, så uppdaterar jag trådstarten!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-25 15:52:21:
    Fler bloggar:

Trossens mamma: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26203.html

FlowerGirl: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26179.html (Legacy) och flowergirl.blogg.se/allmnt.html (vanligt simmande)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-04 08:41:53:
    Badprinsessan: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b27070.html
  • Svar på tråden Sims 2 - tråd 4
  • Pink Rose

Åh vad kul Vilket drama du har i din legacy

Och stackars barnen! Jisses vilka gener.. förstår inte varför alltid de värsta generna ska föras vidare. Tur att du har plastikapparaten alla fall. Även om det tar evigheter innan man får använda den.

• Lady Namárië
    Pink Rose skrev 2006-06-21 18:00:26 följande:
    Åh vad kul Vilket drama du har i din legacy Och stackars barnen! Jisses vilka gener.. förstår inte varför alltid de värsta generna ska föras vidare. Tur att du har plastikapparaten alla fall. Även om det tar evigheter innan man får använda den.
    Sälv väntar jag med spänning på nästa kapitel i era. det är ju som att följa en TV-såpa!

Ja, en plastikmaskin för barn/tonåringar vore inte helt fel... Finns det inget hack man kan ladda hem för sådant?
  • Pink Rose
    Håller med, det är superkul att läsa andras bloggar. Och speciellt nu på sommarn när inga andra tv serier går, då har man sims bloggarna som substitut.

Har inte sett om det finns någon "specialare", ska kolla om jag hittar något som kan lösa våra problem
  • Pink Rose

Verkar inte finnas någon plastikmaskin som fungerar annorlunda mot de som redan finns i spelet

• Lady Namárië

Det fins ju ett hack man kan ladda ner så att tonåringar kan ha sex, så nog borde väl någon ha skapat ett för den maskinen. Fast då ör det väl risk att spelet kraschar, förstås.

• Pink Rose

Man tycker ju det, men då borde den vara lite omtalad. Har inte hittat något oavsett vad man söker på

• therre

förresten... när jag installerade en ny expansion försvann jobbet inom skönhet/mode eller vad det nu är... filmstjärna? så jag kan aldrig få den där jäkla omvandlingsmaskinen!

• Lady Namárië
    therre skrev 2006-06-22 09:31:11 följande:
    förresten... när jag installerade en ny expansion försvann jobbet inom skönhet/mode eller vad det nu är... filmstjärna? så jag kan aldrig få den där jäkla omvandlingsmaskinen!
    Va? Vad konstigt! Har du provat att installera om Uni?
  • Pink Rose

Therre
    Om du inte vill installera om allt, så finns den att ladda ned Kanske fungerar?

Svar på tråden Sims 2 - tråd 4