• Lady Namárië

Sims 2 - tråd 4

Dags att starta en ny tråd, eftersom den gamla sjunger på sista versen! Här diskuterar vi allt som har med Sims 2 att göra.

Angående downloads:

Downloadsmappen ska finnas i: Mina dokument -> EA Games -> The Sims 2 -> [Här ska den finnas]

Om det inte finns någon sådan mapp där, är det bara att du skapar den.

Det finns ju en The Sims 2 mapp om man går in i C: -> Program -> EA Games -> The Sims 2. Men det är alltså INTE där downloadsmappen ska ligga.

Inlägg om att ladda hem spel är INTE välkomna i tråden! Det är olagligt, och bryter därför också mot Familjelivs regler (www.familjeliv.se/medlemsvillkor.php)
    Det gäller också uppmaningar till att ladda hem.
    Snälla, respektera detta!

Gamla trådar hittas här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m5473031.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m7259034.html

You can't take the sky from me.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-20 13:39:23:
    Vi är några i tråden som spelar Legacy och bloggar om det. Reglerna för Legacy finns hittar du på www.legacychallenge.com.

Här finns våra bloggar:
    Aud: www.audhumble.com/ts2/challenges/legacychallenge.htm
    Lady Namárië: www.familjeliv.se/Bloggar-7-44/b22700.html
    Pink Rose: pinkrose55.blogsome.com
    Sundsvallstjej: web.telia.com/~u60532525/

Skriver du också Legacy-blogg? Säg till, så uppdaterar jag trådstarten!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-25 15:52:21:
    Fler bloggar:

Trossens mamma: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26203.html

FlowerGirl: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26179.html (Legacy) och flowergirl.blogg.se/allmnt.html (vanligt simmande)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-04 08:41:53:
    Badprinsessan: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b27070.html
  • Svar på tråden Sims 2 - tråd 4
  • Laire

Har för mig att mina simbarn också haft fler poäng än när man gör simmarna själva, kanske en morot så man ska skaffa barn som växer upp istället för att skapa nya simmar?

Min signatur stack på semester och lämnade mig ensam här på FL
  • TheLove

oj va konstigt, kan det bero på hur mamman mådde under graviditeten och hur hon behandlade barnen som småttinar kanske?

• FlowerGirl

de grät en hel del när de var små.... jag vet faktiskt inte vad det kan bero på.... tycker bara de är så fula hehe.. hoppaws de blir snyggare när de blir tonåringar

• Pink Rose

Flowergirl
    Har du användt smartmjölken när de var små? Isåfall är det nog därför.
    Häftigt hus

• FlowerGirl

nej.... använde inte mjölken heller... tänkte inte ens på det. Men nu har jag ett stort problem, gick tillbaks till huset för att spela lite och tvillingarna har blivit bebisar igen! jag sparade ju innan jag avslutade spelet så vet inte hur det kan vara möjligt, är rädd för att deras personligheter ska förändras när de växer upp.. alltså att de inte blir lika bra som de var----

• Mamalicious

Flowergrl vilka supertvillingar! hoppas dom blir snygga oxå, vilka kap!
    I min legacy familj går det så där..familjen fick ju som bekant 4 söner..Och ingen av dom har ett enda poäng i ordningsamhet..Dom kissar i duschen, fiser, petar näsan och är allmänt ofräsha! Kul att föra dom generna vidare lixom..
    Tre av bröderna går nu iaf på college och 2 av dom är förlovade så damerna verkar ju inte bry sig allt för mycket iaf

• Pink Rose

Jo, det är ju ett allmänt problem med legacyn... att man får sådana ungar. Hade dock turen att gifta in någon som var hemskt ordentlig, så ungarna efter det blev hur ordningsamma som helst. Väldigt skönt då man är van med fisar, kissa i duschen och att de bara släpper allt där de står och går

• FlowerGirl

Har inte bestämt vilken sim som ska föra generna vidare han som har bäst personlighet gillar inte att plugga,.... den andre har max i neatness, max i aktiv och max i Nice... alltså 30 poäng bara där.... sen har han bara 1 poäng i playfull och 1 i outgoing... han gillar att  plugga men är inte lika rolig som den andre... vi får se vad som händer när de blir tonåringar

• Lady Namárië

Jag läste någonstans att simmar med maxpoäng i neatness och niceness städar samtidigt som de spöka efter att de dött. Stämmer det?

You can't take the sky from me.
  • Pink Rose

Lady
    Åh, låter spännande. Har dock inte varit med om det ännu. Men det stämmer säkert. Annars borde man ju göra en sim och sen ta livet av den för att se vad som händer. Väldigt snällt

Svar på tråden Sims 2 - tråd 4