• Lady Namárië

Sims 2 - tråd 4

Dags att starta en ny tråd, eftersom den gamla sjunger på sista versen! Här diskuterar vi allt som har med Sims 2 att göra.

Angående downloads:

Downloadsmappen ska finnas i: Mina dokument -> EA Games -> The Sims 2 -> [Här ska den finnas]

Om det inte finns någon sådan mapp där, är det bara att du skapar den.

Det finns ju en The Sims 2 mapp om man går in i C: -> Program -> EA Games -> The Sims 2. Men det är alltså INTE där downloadsmappen ska ligga.

Inlägg om att ladda hem spel är INTE välkomna i tråden! Det är olagligt, och bryter därför också mot Familjelivs regler (www.familjeliv.se/medlemsvillkor.php)
    Det gäller också uppmaningar till att ladda hem.
    Snälla, respektera detta!

Gamla trådar hittas här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m5473031.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m7259034.html

You can't take the sky from me.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-20 13:39:23:
    Vi är några i tråden som spelar Legacy och bloggar om det. Reglerna för Legacy finns hittar du på www.legacychallenge.com.

Här finns våra bloggar:
    Aud: www.audhumble.com/ts2/challenges/legacychallenge.htm
    Lady Namárië: www.familjeliv.se/Bloggar-7-44/b22700.html
    Pink Rose: pinkrose55.blogsome.com
    Sundsvallstjej: web.telia.com/~u60532525/

Skriver du också Legacy-blogg? Säg till, så uppdaterar jag trådstarten!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-25 15:52:21:
    Fler bloggar:

Trossens mamma: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26203.html

FlowerGirl: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26179.html (Legacy) och flowergirl.blogg.se/allmnt.html (vanligt simmande)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-04 08:41:53:
    Badprinsessan: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b27070.html
  • Svar på tråden Sims 2 - tråd 4
  • EveLiten86

Pink Rose:

Ja! Äntligen kommer djuren tillbaka! Har längtat sen Unleashed...

• Pink Rose
    Hoppas det bara är bättre än Unleashed.. var så jobbigt med de hemlösa djuren som kom och förstörde ens tomt. Men visst längtar man
  • EveLiten86

Ja, det var inte så roligt... Men annars tyckte jag att det var den bästa uppgraderingen till the sims som gjordes.
    Står det om spelet någonstans? Det nya som kommer i september menar jag. Jag kikade lite halvhjärtat på the sims hemsida men jag hittade inget.

• Pink Rose

Hittar ingen direkt info... så jag kanske har helt fel att det ska släppas i sept. Då borde det finnas massor med info ute. Här är en video allafall.
    video.google.com/videoplay

• Pink Rose

Nu har simmen nr 3 vuxit upp och börjar på uni. Han har snott leveranstjejen ifrån sin brorsa och de har precis förlovat sig på en dejt. Men nu ser jag till min stora fasa att hon vill gifta sig med båda bröderna Hur är det möjligt liksom? Hon verkar gilla familjen alla fall

• Lady Namárië

Hur går det med simmandet i värmen?

PR--> Haha, det blir klurigt att ordna!

Jag hinner inte spela så mycket nu, för jag har en deadline snart. Så det dröjer nog lite innan jag hinner uppdatera bloggen. Men jag tjuvspelade lite häromkvällen, och nu händer det grejer i min såpa, skall jag säga. Min lilla fula alienflicka verkar visst växa upp till en riktig skönhet, dessutom.

• Pink Rose

Lady
    Wow, en alien som blir vacker? Det var som 17 Lägg gärna in en bild på henne om du har tid. Måste ju se underverket

Jo, det blir himla svårt att ordna med dubbelbröllop Dock så verkar hon förstått att det nog inte är så smart att gifta sig med den andra brodern också. Undrar om man vågar bjuda honom på bröllopet? Han har som tur sett att brorsan snodde flickvännen ifrån honom. Så förhoppningvis blir det lugnt.

Blir inte så mycket sims för mig heller. Får massvis besök veckan som kommer och vi kommer antagligen att fara bort dessutom.

• badprinsessan

Har inte spelat sims på flera veckor nu...

Drabbades av ett X o har inte känt för att ta hand om skrikande simsbebisar o kräkiga sims-mammor

men nu efter mycket om o men är jag straxt återställd så nu ska jag snart hugga tag i min legacyfamilj igen...

har ju dokumenterat aktivt med text o bild i själva spelet... Hmmm undrar om man kan föra över det till en blogg här...

Ska testa i morgon på nåt vis Räcka ut tungan

------

Måste erkänna Generad har spelat FABLE i stället.
    Fick det spelet av min älskling som present... o det är riktigt BRA! Oskyldig

• Lady Namárië

*kramar om badprinsessan*

Jag vill gärna läsa om din Legacy-familj!

Fable har jag hört en massa bra om, men jag har aldrigtagit mig för att börja spela. Jag har perioder då jag är tokig i Sims 2 och Neverwinter Nights, så att bli förtjust i ett tredje spel är nog inte så smart.

• FlowerGirl

Hur många personlighets poäng kan man ha? är det inte 25?   jag fick tvillingar och båda fick över 33 personlighetspoäng!

Svar på tråden Sims 2 - tråd 4