• Beckah82

Hur ser din snippa ut?

Japp...här kommer en liten privat fråga. Jag vill veta hur vanligt det är med fladdermus

Många som har fladdermus skäms över det och tycker att det är konstigt osv, vilket gör mig förvånad då jag trodde att detta var ganska vanligt.

Jag kanske har fel...så därför vill jag kolla.

Killar kan ju fylla i vad deras eventuella flickvän har.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ser din snippa ut?
  • Mamma Mysig

konstig fråga har liksom aldrig tänkt på det på det viset , bara den funkar

• jajja

HAHAHA vilken underbar fråga!!!!
    Mitt svar är nr 3.

• PeggyLee

Jag vet faktiskt inte hur en fladdermus ser ut? Snälla berätta:o)

• emmies

peggylee: kolla närmsta porrsida får du svaret.. fladdermus?! vad e det för ord du använder? det lät ju hemskt

• Flisan79

Är stolt ägare till "fladdermus".....vilket vad jag vet är lika vanligt som att inte ha det. Jag har aldrig brytt mig om hur det ser ut där nere.....man visar ju ändå bara sin partner och om han inte gillar vad han ser så är han ingen bra kille/partner.

Så fladdra på flickor

• Beckah82
    PeggyLee skrev 2006-05-16 15:02:28 följande:
    Jag vet faktiskt inte hur en fladdermus ser ut? Snälla berätta:o)
    De inre läpparna fladdrar i vinden när de släpps fria från trosor, man kan applodera med dem.

Skämt å sido. Nej men det är helt enkelt en snippa där de inre blygdläpparna (allstå de skrynkliga russinlapparna) hänger utanför de yttre blygdläpparna (de släta, håriga).
  • Mamma Mysig

Dörren spelar väll ingen roll, det är väll det man bjuder på innaför

• Beckah82
    Flisan79 skrev 2006-05-16 15:06:27 följande:
    Är stolt ägare till "fladdermus".....vilket vad jag vet är lika vanligt som att inte ha det. Jag har aldrig brytt mig om hur det ser ut där nere.....man visar ju ändå bara sin partner och om han inte gillar vad han ser så är han ingen bra kille/partner.Så fladdra på flickor
    Jag är också rätt nöjd med att besitta ( ) en sådan skatt
  • Anonym

Jag har också fladdermus och HATAR min! Jag vill att det ska vara lite ordentligare där nere. Så att man inte ser så mycket. Min bästa kompis har världens finaste snippa som hon stolt visar upp helrakad....jag måste ha lite hår som täcker..... gillar inte hur min snippa ser ut!

TS: Vad har du???

Svar på tråden Hur ser din snippa ut?