• Beckah82

Hur ser din snippa ut?

Japp...här kommer en liten privat fråga. Jag vill veta hur vanligt det är med fladdermus

Många som har fladdermus skäms över det och tycker att det är konstigt osv, vilket gör mig förvånad då jag trodde att detta var ganska vanligt.

Jag kanske har fel...så därför vill jag kolla.

Killar kan ju fylla i vad deras eventuella flickvän har.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ser din snippa ut?
  • Mamma Anna

jag trodde de flesta hade inre blygdläppar som syntes!
    Roligt namn förresten - fladdermus ha ha

• Beckah82
    alsesani skrev 2006-05-16 23:21:15 följande:
    Dålig mus:Jag har visserligen fladder, men det blev också galet efter förlossning och att styngnen lossnade. Hade också en flärp som hängde löst och sex var inte att tänka på.Har opererat rätt den och det blev precis som det skulle.Fladdret får jag väl leva med men... :(Ser att det är vanligare med fladder än man trodde. :)Lite att det är så "fult" att ha fladdermus kanske kan bero på vissa slynglar i tonåren som konsumerar för mycket p-rullar...Vet hur snacket gick om hur fult det var med fladderfi**or mm.. Flyg iväg med musen osv...Det var inte kul att sitta där med en fladdermus själv och skämmas ännu mer än innan....Eller har jag alldeles fel kanske...
    Näää jag känner igen precis!

Jga har också skämts över min och undrat om jag var den enda på jorden med fladdermus typ. Men genom åren har jag förstått att det både är ganska uppskattat bland killar och dessutom ganska vanligt.

Därför fick jag nu för mig att kolla HUR vanligt när och var annars får man en sån förtjusande bra chans att ta reda på det? fråga folk på stan funkar inte så bra i denna fråga hehe.
  • NenniePennie

en till fladdermus här, fast bara lite lite, men jag är glad ändå

• Hilla

Jag är varken eller....men jag e nöjd med att vara ett mittemellan

• Xara

Ingen fladdermus här, men allmän Rambo-varning på min: tydlig ärrvävnad kors och tvärs efter förlossning med omfattande bristningar för några månader sedan... (Fast det har läkt bra iaf, tack och lov !)

• Hilla

Om det finns fladdermus och husmus, vad är då mellantinget?

• Luddan

Ursäkta en okunnig... men vad tusan menas med "fladdermus" exakt? ;)Tur att vi alla ser olika ut i alla fall. Annars vire det ju trist. :)

• Luddan

Ah, nu läste jag lite tidigare svar och fattade vad som menas. :) Kul tråd hur som helst! Min man gillar den precis som den är oavsett fladder eller ej. ;)

Svar på tråden Hur ser din snippa ut?