• Beckah82

Hur ser din snippa ut?

Japp...här kommer en liten privat fråga. Jag vill veta hur vanligt det är med fladdermus

Många som har fladdermus skäms över det och tycker att det är konstigt osv, vilket gör mig förvånad då jag trodde att detta var ganska vanligt.

Jag kanske har fel...så därför vill jag kolla.

Killar kan ju fylla i vad deras eventuella flickvän har.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ser din snippa ut?
  • Beckah82
    Anonym (va?) skrev 2006-05-16 18:48:40 följande:
    Så dom kan fixa till lite efter förlossningen alltså?Om man ber dem,syr dom "upp" dem lite då medans de ändå håller på
    Ja...klart man KAN, men det är ju inte säkert att de gör det

Jag skulle själv inte göra det eftersom jag gillar mina men om man har ONT av fladderläpparna (tex att de blir klämda) så kan jag förstå det
  • Beckah82
    Dino78 skrev 2006-05-16 18:51:48 följande:
    Tänkte nästan avstå från att rösta bara för att du kallar det SNIPPA, avskyr det ordet
    Tänk för mig är det tvärt emot så olika man kan tycka.
  • Anonym (va?)

Hmm..Fast jag har ju inte ont av dem!
    Men jag kan väl låtsas

Fråga kan man väl alltid,där mitt i lustgas ruset!

• Anonym

Beträffande ämnet så kan både jag och min sambo säga att alltihopa på mig är väldigt litet trots att jag är hela 28 år. De inre är pytte och de yttre är pytte de med, men täcker de inre. Eftersom hela alltet därnere är så petite så ororar jag mig för den dag jag skall föda. Med tanke på att knipmusklerna är vältränade och ingången väldigt liten den med så finns det inte en möjlighet att jag kommer att bevara detta vid en förlossning. Jag fasar att spricka från navel till stjärt! Finns det ngn med liknande "snippa" som fött barn? Kommer man spräckas fullständigt?

• Beckah82
    Anonym skrev 2006-05-16 19:20:54 följande:
    Beträffande ämnet så kan både jag och min sambo säga att alltihopa på mig är väldigt litet trots att jag är hela 28 år. De inre är pytte och de yttre är pytte de med, men täcker de inre. Eftersom hela alltet därnere är så petite så ororar jag mig för den dag jag skall föda. Med tanke på att knipmusklerna är vältränade och ingången väldigt liten den med så finns det inte en möjlighet att jag kommer att bevara detta vid en förlossning. Jag fasar att spricka från navel till stjärt! Finns det ngn med liknande "snippa" som fött barn? Kommer man spräckas fullständigt?
    Jag gissar att du inte behöver vara orolig. Bra knipmuskler som du nämner är positivt. Resten är grymt töjbart. Heölt fantastiskt egentligen. Dessutom så kan det vara så att man har en "stor öppning" i själva skelettet även om hålet och läpparna är smått. Det kommer säkert att funka alldeles utmärkt tror jag

När det är dax tycker jag du ska prata med barnmorskan så kommer hon säkert komma med lugnande besked.
  • Anonym

Tack så mycket!

Du sade nog ett och annat sant ord där. Grejen är den att jag hörde häromdagen att de med starka knipmuskler har lättare för att spräckas. Det var en gymnast som fått göra detta för att det var omöjligt att föda vaginalt. Detta skulle tydligen vara vanligt. Men som du säger, barnmorskan borde ju kunna ge besked om läget ;)

• Sunna

Vilken otroligt bra tråd!! Hoppas att den lever vidare länge. Det verkar ju vara lika många med fladdermus som de med husmus!

• Anonym (dålig mus)

INNAN förlossningen var de inre innanför de yttre.
    efter förlossningen blev jag fellagad" så det hänger ut en "slamsa" från ena inre läppen. Det ser hemskt ut (jag känner mig stympad)
    Och 6 är omöljuigt attha.
    Lider av detta varje dag,, har SUPERONT med..

ska dock till gyn nästa månad o bli "lagad"
    Hoppas man kan ha 6 igen då..

Svar på tråden Hur ser din snippa ut?