Sunna skrev 2006-05-16 19:54:39 följande:
Vilken otroligt bra tråd!! Hoppas att den lever vidare länge. Det verkar ju vara lika många med fladdermus som de med husmus!
Husmus! hahaha guud så bra! Fladdermus och husmus! Självklart ju!

Anonym skrev 2006-05-16 19:38:10 följande:
Tack så mycket!Du sade nog ett och annat sant ord där. Grejen är den att jag hörde häromdagen att de med starka knipmuskler har lättare för att spräckas. Det var en gymnast som fått göra detta för att det var omöjligt att föda vaginalt. Detta skulle tydligen vara vanligt. Men som du säger, barnmorskan borde ju kunna ge besked om läget ;)
Ja...starka knipmuskler kan faktiskt vara ett problem men om man lär sig slappna av i muskelaturen (det bore alla lära sig inför förlossning) så går det bättre och man slipper spricka lika lätt och det gör mindre ont och detta gäller som sagt alla
Man ska inte krysta som när man bajsar. Tänk dig att du blåser ut ett ljus. Blås blås blås till luften tar helt slut. Då kommer vissa magmuskler att spännas. Det är DE musklerna man ska krysta med
Testa de två olika sätten att krysta. det känns inte likadant, eller hur?

Anonym (dålig mus) skrev 2006-05-16 20:01:12 följande:
INNAN förlossningen var de inre innanför de yttre.efter förlossningen blev jag fellagad" så det hänger ut en "slamsa" från ena inre läppen. Det ser hemskt ut (jag känner mig stympad)Och 6 är omöljuigt attha.Lider av detta varje dag,, har SUPERONT med..ska dock till gyn nästa månad o bli "lagad"Hoppas man kan ha 6 igen då..
Nä fy!
Hoppas de kan fixa till det så du blir helt återställd. Jättedåligt att de förstör så!