• Beckah82

Hur ser din snippa ut?

Japp...här kommer en liten privat fråga. Jag vill veta hur vanligt det är med fladdermus

Många som har fladdermus skäms över det och tycker att det är konstigt osv, vilket gör mig förvånad då jag trodde att detta var ganska vanligt.

Jag kanske har fel...så därför vill jag kolla.

Killar kan ju fylla i vad deras eventuella flickvän har.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ser din snippa ut?
  • MINI25

Kul tråd!

Har inget fladder här inte!

• Apif la deuxième

Fattar inte varför så många klagar på tråden? Är det inte jättebra för tjejer att få bekräftat att de INTE är onormala och att de inte behöver skämmas?

• Anonym (mia)

Min är fladder den me men skulle någon kille någon gång få för sig att yttra sig om att den såg rolig eller ful ut är det väll bara att köra med samma sak, din *** är inte så snygg den heller garanterat lär de bli sura över det.

• Nadjis

Hehe, frågade min sambo vilken han tyckte. Han svarade att det inte fanns något bra alternativ, för den är SÖT! Gulligt va?

• Beckah82
    Anonym skrev 2006-05-16 18:03:34 följande:
    Mina inre hängde utanför innan jag fick barn. Sprack mycket vid förlossningen och efter det som de sytt ihop mig så ligger de nu innanför de stora blygdläpparna, så det blev en könhetsoperation på köpet
    Så gjorde de på min ena syrra också några extra stygn och vips så blev de inre lika korta som de yttre
  • Beckah82
    Nadjis skrev 2006-05-16 18:24:24 följande:
    Hehe, frågade min sambo vilken han tyckte. Han svarade att det inte fanns något bra alternativ, för den är SÖT! Gulligt va?
    aa gulligt
  • Anonym (va?)

Så dom kan fixa till lite efter förlossningen alltså?
    Om man ber dem,syr dom "upp" dem lite då medans de ändå håller på

• Dino78

Tänkte nästan avstå från att rösta bara för att du kallar det SNIPPA, avskyr det ordet

Svar på tråden Hur ser din snippa ut?