• Beckah82

Hur ser din snippa ut?

Japp...här kommer en liten privat fråga. Jag vill veta hur vanligt det är med fladdermus

Många som har fladdermus skäms över det och tycker att det är konstigt osv, vilket gör mig förvånad då jag trodde att detta var ganska vanligt.

Jag kanske har fel...så därför vill jag kolla.

Killar kan ju fylla i vad deras eventuella flickvän har.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ser din snippa ut?
  • Miiiaaa

Superbra tråd!
    Ni som är negativa är förmodligen inte med i fladdermusklubben! Det finns massor av unga tjejer som mår dåligt över hängiga blygdläppar och inte vågar visa dem för killar.

Mina är lååånga, och skaver som attans, har aldrig SKÄMTS för dem, men däremot är de ivägen vareviga dag, skaver osv... Men om någon kille skulle klaga, då är han inte mkt att ha!

Fortsätt fladdra!

• Anonym (HiHI)

min e nog rätt ful..... stora inre blygisar som hänger ner... men min kille tycker om det....

• Anonym (kul)
    Fladderklubben vart det här. Typiskt Beckha med annorlunda trådar . KUL
  • PeggyLee

Miiiaaa: Tur att här finns fler som verkligen har LÅÅÅÅNGA :O) Vi ska kanske starta en egen "extralångafladdermusklubb" ? :o)))

• Nali

hehe ajg e så icke insatt så jag vet itne vad en fladdermus är, hjehe vilket av alternativen är det?

jag e stolt över mitt oorgan i vilket fall som helst!

• Zhara

Jag har ingen fladder direkt men mina yttre har däremot blivit hängigare sedan jag fick min tös!
    Spelar ingen roll gubben gilar den ändå!

• Beckah82
    Nali skrev 2006-05-16 17:49:55 följande:
    hehe ajg e så icke insatt så jag vet itne vad en fladdermus är, hjehe vilket av alternativen är det?jag e stolt över mitt oorgan i vilket fall som helst!
    Fladdermus= mus som är fladdrig=mus=snippa & fladder=blygdläppar som hänger

Alltså...en fladdermus är alternativ 1
    Anonym (HiHI) skrev 2006-05-16 17:47:22 följande:
    min e nog rätt ful..... stora inre blygisar som hänger ner... men min kille tycker om det....
    Finns inga fula snippor jag har också hängläppar men min är då tjusig
  • julmusten

Om nagot ar fult sa ar det val penisen anda??? Den ser ju riktigt laskig ut hos vissa!!

Med lite ruffs och rentvattad sa ar varat konsorgan sa mycket trevligare an en penisar anyday!!

• Anonym

Mina inre hängde utanför innan jag fick barn. Sprack mycket vid förlossningen och efter det som de sytt ihop mig så ligger de nu innanför de stora blygdläpparna, så det blev en könhetsoperation på köpet

Svar på tråden Hur ser din snippa ut?