• Beckah82

Hur ser din snippa ut?

Japp...här kommer en liten privat fråga. Jag vill veta hur vanligt det är med fladdermus

Många som har fladdermus skäms över det och tycker att det är konstigt osv, vilket gör mig förvånad då jag trodde att detta var ganska vanligt.

Jag kanske har fel...så därför vill jag kolla.

Killar kan ju fylla i vad deras eventuella flickvän har.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ser din snippa ut?
  • PeggyLee

Emmies: Ordet fladdermus tog jag från inlägget, fast det hade du kanske inte läst?

Beckah82: Tack för svaret. Lät som en ljuvligt romantisk beskrivning på min snippa:o)))

• Anonym

Ahh, såg att du svarat nu. Vi kanske kan bilda en klubb??? Fladdermusklubben!

• Anonym

de inre e större än de yttre.. jag  tycker om den!! äh den e vacker enligt min sambo vill titta o slicka *skratt*

• emmies

peggylee: nej det såg jag faktiskt inte men jag tycker det låter så fult..

• Beckah82
    Anonym skrev 2006-05-16 15:10:02 följande:
    Ahh, såg att du svarat nu. Vi kanske kan bilda en klubb??? Fladdermusklubben!
    hehe ja för min del är jag dock himla nöjd över min och det har mina partners också varit...blir ju lite extra hud som kramar om snoppen då vid samlag

*fy på mig vad jag är vulgär*

Förrutom det så tycker jag att det är vackert
  • Beckah82
    emmies skrev 2006-05-16 15:12:09 följande:
    peggylee: nej det såg jag faktiskt inte men jag tycker det låter så fult..
    Ah...tja kanske inte den vackraste beskrivningen man jag gillar att man tar med lite humor i allvarligheter
  • emmies

lika fult som hängpung *skrattar*

• Anonym

Jag får omprogrammera mig! Min sambo är ju väldigt nöjd och vill gärna kika dit ett par gånger om dan...hehe. Det kanske är pga min fladderläppar?

• Beckah82
    emmies skrev 2006-05-16 15:13:29 följande:
    lika fult som hängpung *skrattar*
    Tja...jag skulle vilja veta hur en pung ser ut som _inte_ hänger...har nämligen aldrig sett en sådan
Svar på tråden Hur ser din snippa ut?