• Beckah82

Hur ser din snippa ut?

Japp...här kommer en liten privat fråga. Jag vill veta hur vanligt det är med fladdermus

Många som har fladdermus skäms över det och tycker att det är konstigt osv, vilket gör mig förvånad då jag trodde att detta var ganska vanligt.

Jag kanske har fel...så därför vill jag kolla.

Killar kan ju fylla i vad deras eventuella flickvän har.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ser din snippa ut?
  • Anonym (Opererad)

Jag hade innerläppar som hängde utanför. Det var något jag led av i flera år. Dels vid sexuella kontakter men också i "vardagen". Dom fastnade och skavde i trosorna. Ajaj. Så jag gick till gyn som remitterade mig till sjukhus. Där opererade man bort bitar av läpparna. Nu har jag små fina inre läppar och jag är SÅ nöjd!!!

• Anonym (Undrande)

jag förstår inte riktigt det här med inre blygdläppar.. Var hänger de? alltså.. var sitter de?
    Antar att jag inte har det så, för då skulle jag märkt de?!

• Anonym

Anonym opererad>>>

En fråga ...Hade du ont efter operationen ? Kostade den nå´t ?
    Hur länge efteråt fick du vänta med sex ?

• Anonym (va?)

har aldrig stått och gluttat in i ett underliv
    och har ingen aning om hur det kan se ut, har bara
    sett mitt eget och har ingen aning om jag ska beksriva det

• Nattsaga

Anonym(undrande) de hänger utanför de yttre blygläpparna.

• PetraGos

Jag vet inte riktigt vad jag har!! Eller snarare vad man kan kalla den!! Har inte direkt några hängiga blygdläppar, men min ena inre blygdläpp är lite större än den andra.. (det beror på att när jag var liten hade jag en inflammation i den och den har aldrig "dragit" ihop sig efter det)..
    Så jag är väl lite speciell då.. :) hehe!! måste bara tillägga att detta var en underbar tråd!!

• Anonym (Undrande)

jo, men var sitter de då?? de inre alltså

*helt väck*

• Anonym

SKÖNT!!
    JAg trodde ocksaa ALLTID att jag var ovanlig och har skämts för att vara en som har en "fladdermus" eller "Bullfitta" Ett oerhört äckligt ord som jag hört nämnas i dessa sammanhang...

• Anonym

De inre är längre än de yttre men jag har aldrig skämts för det. Vet ju att det är normalt och vad jag vet vanligare än tvärtom. Fram till puberteten är ju de inre blygdläpparna små hos alla så jag har nog tvärtom förknippat det lite med småflickor

• LizahSinnett

Här blir det en "husmus" då..

Vilken härlig tråd!

• Anonym (Lika)

Undrande: Dom sitter innanför dom yttre. Alltså ungefär så här: Först dom yttre, innanför dom sitter först klitoris och sen dom inre blygläpparna. Dom som är runt hålet, så kan man ju säga. Tänk om jag kunde rita här istället!

• Anonym (Lika)

Måste ju tillägga min mussituation. Innan jag födde barn tyckte jag att klitoris och inre blygläppar var för stora och skämdes. Efteråt krympre snippan och nu är den mycket fin enligt mig. Dom yttre har alltid varit små. Har hört talas om komplex för blygläppar, men aldrig för klitoris, verkar bara vara jag som haft problem med detta.

• alsesani

Men, om blygdisarna är stora är inte klitoris det automatiskt, alltså hela "paketet" eller vad man ska kalla det.
    Det trodde jag iallafall, och har komplex för rubb och stubb.

• Anonym

Vilken bra tråd...

För några veckor sedan rakade jag mig därnere och jag höll på att svimma när jag såg hur jag såg ut. Jag var verkligen inte beredd på att mötas av den synen. Visste inte ens om att jag hade fladdermus, men utan hår där så syntes det verkligen.

Jag har tänkt på detta sedan dess och haft komplex, men tack vare denna tråd känns det MYCKET bättre!!

• Sunna

Kulig tråd som jag puffar lite på!

Svar på tråden Hur ser din snippa ut?