• Beckah82

Hur ser din snippa ut?

Japp...här kommer en liten privat fråga. Jag vill veta hur vanligt det är med fladdermus

Många som har fladdermus skäms över det och tycker att det är konstigt osv, vilket gör mig förvånad då jag trodde att detta var ganska vanligt.

Jag kanske har fel...så därför vill jag kolla.

Killar kan ju fylla i vad deras eventuella flickvän har.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ser din snippa ut?
  • Nattsaga

Luddan, fladdermus är det första alternativet " "Hängiga" inre blygdläppar (hänger utanför de yttre)"

• Beckah82
    Luddan skrev 2006-05-17 12:22:49 följande:
    Ursäkta en okunnig... men vad tusan menas med "fladdermus" exakt? ;)Tur att vi alla ser olika ut i alla fall. Annars vire det ju trist. :)
    Luddan skrev 2006-05-17 12:25:47 följande:
    Ah, nu läste jag lite tidigare svar och fattade vad som menas. :) Kul tråd hur som helst! Min man gillar den precis som den är oavsett fladder eller ej. ;)
    Nattsaga skrev 2006-05-17 12:25:53 följande:
    Luddan, fladdermus är det första alternativet " "Hängiga" inre blygdläppar (hänger utanför de yttre)"
    Eller så här:

"De inre läpparna fladdrar i vinden när de släpps fria från trosor, man kan applodera med dem.

Skämt å sido. Nej men det är helt enkelt en snippa där de inre blygdläpparna (allstå de skrynkliga russinlapparna) hänger utanför de yttre blygdläpparna (de släta, håriga). "

Beckah -82, mamma till Victor -98 hemsida: busig.sida.nu
  • Lyckliga ja

hm ja du.. har inga hängiga o så men de e nog mer ett mellanting jag har.. rolig tråd iad.. hihi

• NenniePennie

men om de hänger lite utanför? så de bara syns. är det fladder då?

• Beckah82
    NenniePennie skrev 2006-05-17 12:37:27 följande:
    men om de hänger lite utanför? så de bara syns. är det fladder då?
    Japp "fladdermus" heter det ju bara för att göra det lite roligare. Mina "fladdrar" inte i ordets rätta bemärkelse heller
  • NenniePennie

okej, vi är ganska många fladdermöss då ehehehe. nästan så man kan flyga med dem. HAHA nee skojar

• Beckah82
    NenniePennie skrev 2006-05-17 12:45:19 följande:
    okej, vi är ganska många fladdermöss då ehehehe. nästan så man kan flyga med dem. HAHA nee skojar
  • Anonym (ledsen)

åå jag blir så avis och ledsen när jag läser alla ni som kan vara stolta över era fladdermöss!! =(
    Jag önskar jag kunde! Jag har inga problem med att visa mig för killar .. i liggande läge, men jag står absolut inte framför någon!!
    Mitt största problem är däremot mina väninnor, skämms jätte mkt o skulle aldrig visa mig helnaken för dem, kan tom skämmas i bikini eftersom att det kan synas igenom.. mkt beroende på att jag hört dem snacka om "fladdermöss" och garvat.. Observera att detta alltså är kvinnor i 30års åldern!

Jag funderar allvarligt på en operation!

• Beckah82
    Anonym (ledsen) skrev 2006-05-17 13:11:53 följande:
    åå jag blir så avis och ledsen när jag läser alla ni som kan vara stolta över era fladdermöss!! =( Jag önskar jag kunde! Jag har inga problem med att visa mig för killar .. i liggande läge, men jag står absolut inte framför någon!!Mitt största problem är däremot mina väninnor, skämms jätte mkt o skulle aldrig visa mig helnaken för dem, kan tom skämmas i bikini eftersom att det kan synas igenom.. mkt beroende på att jag hört dem snacka om "fladdermöss" och garvat.. Observera att detta alltså är kvinnor i 30års åldern!Jag funderar allvarligt på en operation!
    Usch...stackars dig. Men jag tror INTE att alla dina väninnor har alternativ 3 här i omröstningen heller. Skämta om något kan man ändå. jag skämtar ganska mycket om fladdermusar och bullfittor (smulor i sängen haha) och så vidare men jag är STOLT och NÖJD iallafall.

Hur kan en snippa vara ful? Den är ju din, en del av dig som föder barn och skänker njutning. Nej, var STOLT över din vackra snippa, fladdrig eller ej
  • Hilla

Håller såååå med Beckah82...finns inga fula snippor!
    Alla är skapta olika, och tack gode för det!!

Min e kanske inte snyggast i världen, men den FUNKAR
    Och min kille tycker den är huuuur bra som helst.

Tror att man ska skita i sånt snack, var stolt över dej själv!
    Och var stolt att du är skapt som du är. INGEN är som du.

Svar på tråden Hur ser din snippa ut?