Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
dramaonline:
Jag håller helt med dig om Dan. Det verkar inte finnas något nederlag som får ner honom på jorden. Verkligen frustrerande att se honom sitta där och flina så självsäkert när de andra fjäskar för honom. Fike gör inte det hela bättre genom att kalla sig för Dans lärjunge.
Ut med Dan om en säger!
Jo jag undrar hur många gånger Dan säger: Om man säger.... i varje avsnitt. Satt och räknade en gång och det var närmare 20 den gången. Usch vad det är störande. Och sedan tycker jag att han är en riktig besservisser. Nej jag håller på Fike eller Carro!!
Jag tycker också Carro är ok. Tråkig på sin höjd, men ingen man retar upp sig på. Fast det vore ju roligare om någon mer färgstark och humoristisk deltagare vinner (läs Johanna)
Ha ha, Dramaonline!
Vi tycker visst lika! Precis det där sa jag här hemma igår: "Jag bryr mig inte om vem som vinner, bara Dan förlorar!"
jag håller med er andra. Spelar egentligen ingen roll vem som vinner, bara inte Dan!! Öm en säjjer...
Han har ju ingen självinsikt alls. "Den raka sanna vägen utan pakter" Jo tjena, paktade inte de ihop sig mot Johanna och Dennis?
Nej, jag gillar Carro, även om Johanna är den värdiga vinnaren.
Ropen skalla
Johanna till alla!!
Jag tror att om Johanna får röstas in igen så vinner hon allt!
Får vi hoppas ialla fall...
Om jag måste välja mellan Dan och Carro som finalist så blir det helt klart Carro
.
Ut med Dan! Är såååå trött på hans "öm en säger"....
Men det är ju ett typiskt exempel på att Dan har liiiite svårt att se bjälken i sitt eget öga....
HAN har ju minsann inte paktat utan bara hållit ihop med sina kompisar, men alla andra de har minsann pakter....
Ja, det bästa vore om Johanna kom tillbaks och vann. Hon är ju roligast.
Att Micke aldrig ger sig.... Tur att han fick smaka på sin egen medicin när han insåg att han har lovat bort nästan hela vinstsumman om han vann....
synd att Micke inte vann då, tänk att lovat bort så mycke, å herre va kul d skulle vart