Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
höll på att skrika rakt ut av förfäran när Jerry kom in i finalen....hur sjutton gick det till??! Otrevligare person får man leta efter.
Tänker defenitivt rösta på Johanna.
Kan inte låta bli att undra hur i hela friden övriga deltagare kan missa att se hur dryg Jerry är! Kan det vara vinklat så från tv3:s sida eller?
d e väl inte så konstigt att Jerry kom med
Isabelle e kär i han så d va ju klart hon rösta på honom
Micke å han har ju en pakt
rasmus ser jerry som en cool kille som han vill vara med, typ hänga med den tuffa killen
å varför Milla rösta in honom har ja ingen aning om, men d kan ju va så att hon e lite småkär i honom
Skandal..Måtte ingen av dessa 3 vinna...
Nää, egentligen det kanske inte är så konstigt då
Jag ska också rösta på Johanna, måtte hon komma med till finalen!!!!
vad sur jag blev när jerry kom med. förutom fike och dan i finalen ville jag se göran och johanna. göran skulle utan tvivel klara av ett öliv på egen hand och johanna för att det är så mycket 'go' i henne. bara inte jerry. hoppas verkligen inte att han vinner!!!
Här är en till som kommer att rösta på Johanna. Måtte bara inte Dan eller Jerry vinna, de är ju en skandal för hela programmet.
Den raka sanna vägen, vilket s**tsnack
Jag har inte sett....vad är det som hänt?? Hur kom Jerry med i finalen helt plötsligt? Och Dan - faan. Vilken ÖKEN!!!!!
Förstår av erat snack att Carro är ute....
Så när kan man rösta in Johanna igen då?
man kan börja rösta in dom nästa vecka igen.
Alla som åkt ut efter sammanslagning kom tbx å fick rösta in en person igen å Jeryy fick röster av Isabelle, Micke;Rasmus å Milla