Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
det är alltså så att en blir inröstad av folket till final så det blir 3 i själva finalen å så röstar men på den man tycker ska vinna??iså fall spelar det ju ingen roll vem som vinner i morrn för Johanna eller Dennis lär ju bli inröstade å så vinner ju nån av dom!!!BRA!!!
Vad trött jag blir på alla deltagare som paktar sig o bara snackar pengar...
Hejja Johanna!
(Vet att hon är ute men tror starkt att kommer in igen)
Jag hoppas att Johanna blir inröstad och vinner!!! Öm en säjjer!!
nån som vet när d e final?
Måndag den 29 december 19.30 - 20.00
Fyra deltagare presenteras i en videoresumé som visar deras insatser i årets Expedition Robinson. Tittarna ringer in och röstar fram en vinnare.
Tisdag den 30 november 19.30 - 20.00
Fyra deltagare presenteras i en videoresumé som visar deras insatser i årets Expedition Robinson. Tittarna ringer in och röstar fram en vinnare.
Onsdag den 1 december 19.30 - 20.00
Tre deltagare presenteras i en videoresumé som visar deras insatser i årets Expedition Robinson. Tittarna ringer in och röstar fram en vinnare.
Torsdag den 2 december 19.30 - 20.00
Vinnarna av måndagens till onsdagens tittaromröstningar tävlar om en finalplats. Tittarna ringer in och röstar fram en vinnare som tar den sista platsen i årets final.
Lördag den 4 december 20.00 - 21.00
Finalisterna från Malaysia tillsammans med den finalist som tittarna utsett under veckan tävlar mot varandra. Efter tävlingen återstår två finalister. Tittarna och de närvarande deltagarna röstar gemensamt fram årets vinnare i Expedition Robinson.
hittade d här
Alltså Johanna måste ju bara vinna folkets röster!! Det tycker i alla fall jag! Hon var cool om någon!
HEJA JOHANNA!!!
jag gillar inte carro, hon verkar så präktig och ordentlig, det e inget fel med det, men lite jobbigt eftersom hon är så överdriven i allt hon gör.
Jag hoppas att dan vinner, inte fike för då måste han ju ge pengar till micke. Det bästa vore ju förstås om johanna vann, men hon är väl ute ur leken.......eller????!!!?
jag är ganska less på alla utrösningsprogram där det ska vara pakter hit och dit. kan man inte vara med utan att ha pakter. i år har det inte ens varit spännade på örådet för man redan har vetat vem som skulle åka.:(
Man hoppas ju på att Robban är lika alert som vanligt på dagens öråd och skvallrar och snokar i hemligheter....
Näää! Inte Fike och Dan i final!
Den raka sanna vägen - men snälla nån då!? Vad är det för jävla påhitt!