• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • eio

Var precis ute och hejade på maken som klipper häcken....ja liguster häcken alltså

Är alldeles för varmt ute för mig....sitter hellre här....i min svala källare....och surfar på fl..

• Stumpan82

eio hoppas att det löser sig med sjukskrivningen....bm borde väl veta vad hon säger om inte annat borde hon ju skrivit i din journal

• zillah

eio: skönt att höra att man inte är ensam om att hålla sig inomhus.

Man lär väl vara bländade vit när den här sommaren är över, men det kan inte hjälpas. Jag blir nästan snurrig i huvudet om jag försöker mig på någon aktivitet ute dagtid nu. Nej jag vaknar till liv på kvällen istället och gör en del av det som måste göras då, t ex städa och rasta jyckarna.

• eio

zillah - Ja, jag har stått inne i källaren och strukit idag. Och plockat lite inomhus....går jag ut får jag toalt värmeslag ju!! Men jag får väl gå ut och sätta mig en liten stund ikväll när det blivit svalare.

• Annione

Nu har jag käkat glass med ett par från föräldragruppen och deras lilla tjej som bara är 2 v. Hon var så liten. Hade ju så bråttom ut att det blev 5 veckor för tidigt. Men hon var himla söt och nu vill sambon att våran ska komma så snart som möjligt.
    Varit på Amiralen, Tegelgården och Karlskrona möbler idag. Sen biblioteket och väskaffären. Känns i kroppen nu. Men det är skönt att göra lite på dagarna. Ska lägga mig och läsa nu.

• tinaaaaaa

Jag har med varit inne det mesta av dagen, blir helt kokt ute ju=( får se om det kanske blir en liten promenad senare ikväll.

• eio

mormor - Håller med dig fullständigt. Känner mig som en urkokt disktrasa om jag är ute när det är så här varmt.

• eio

annione - Oj...hur orkar du??? Kan du dela med dig lite till mig av den energin? Skulle verkligen behöva det.

• Annione

eio: Jag vet inte riktigt hur jag orkar... Foglossningen har flyttat på sig och nu är det mest i typ ljumskarna det gör ont och jag kan gå normalt. Antar att glädjen över det ger en extra energikick Men sen är dagens schema betydligt mindre krävande än hur det var på jobbet så jag antar att det är därför jag orkar. Bara andra semesterdagen än så länge. Men visst känns det att man är tröttare än vanligt. Jag skickar över lite energi ändå för jag känner att jag gott kan dela med mig! Vilotid nu ju och nya tag i morgon! Var rädd om dig!/A

• Jordgubben06

Ja det har verkligen varit varmt idag!!
    Fy va vi klagar hmmm!
    Det gick bra hos veterinären iallafall han blev av med både dräneringsrör och kragen så han är lycklig nu det är bara det med att få gå ut som hägrar för honom.

Ska nog köra till Sölvesborg i morgon för att gå på marknad med en kompis!

Annione:Är avis att du sett henne,antar att det är den från föräldrargruppen vi pratar om.Skönt att allt är bra!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3