• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Jordgubben06

vikkis:Du har det bra som bara kan kasta dig ut i böljan den blå,
    är lite knasigt när man ska iväg på dan då känns det bara jobbigt om man ska iväg och bada innan när man har tid att passa.
    Det låter skönt med en sådan madrass som du skaffat.

• Bibabba

go kväll på er
    Här har det jobbats hela dagen och när jag väl kommit hem o fått i mig lite mat fick jag halsbränna. Intalade mig att glass skulle hjälpa, men inte så nu knaprar jag Novalucol.

Annione: så du menar att sambon tycker det är ok om bebisen kommer innan fotbollsVM är slut? Jag trode han ville att den skulle hålla sig inne tills dess???

• vera79

Hej på er! Finns här någon mer som har planerat snitt i sommar (i Karlskrona)? Jag fick datum idag, den 1/8 (BF 9/8).

• Annione

Blekingetösen: De lag han var intresserad av har åkt ur så det är rätt ok att bebben kommer innan det är slut Gaviscon är ett tips oxå om du tröttnar på Novalucol!

• Bibabba

det där med att lägga till ikon var jag ju sisådär bra på - någon som kan förklara hur man gör?

• tinaaaaaa

Godmorgon.. värkligen morgon.. kan inte sova längre just nu ialla fall..Ledig och uppe såhär tidigt.. usch..

Jordgubben06: vad mycket fin du köpt på ullared=) Vi ska dit på onsdag och jag längtar såå....

vera79: nix inget planerat... Får man fråga varför snitt?

Blekingetösen: Tar mna inte bara : ) typ utan mellan slag? :) kommer inte ihåg hur man gjorde någon just nu ;-p eller?

• Annione

Blekingetösen: : - ) utan mellanslag = ; - ) utan mellanslag =

Mormor: Kul att var uppe tidigt va? 7:30 bankade det på vår dörr (ringklocka vad är det?) Då var det fixarlaget som skulle hämta ett skrivbord som vi skulle lämna till Röda korset. Det var bara det att RK-tanten hade sagt att de skulle ringa och meddela tid. Så jag som fortfarande låg och slappade i sängen slängde på mig sambons morgonrock och öppnade. Håret stod åt alla håll och det blev med stor säkerhet glipor både här och där på morgonrocken Jaja, vi blev iallafall av med skrivbordet. Dock inte lite från förrådet som vi skulle ta upp när de hade meddelat tid... Nåja

Sambon börjar bli förkyld. Jag kan se honom på förlossningen: -Föda barn? Jag är minsann förkyld! Haha
    Nej då så illa blir det nog inte.

Hoppas ni får en skön dag!

• Karlskronamammut

Annione vilken hems tid att komma oanmäld, (tja, anmäld oxå för den delen..)

VA hittar ni på idag?

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3