• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • jamtlandsstårs

Föneböna: ja jag vet jag slänger in min voffsing i duschen då och då hihi... jodå Maya mår jätte bra hon är världens goaste lilla tjej. hur mår du då i värmen?

• Föneböna

ohlsson: det är vaaaaaaaaaaaarmt.. fast man ska ju inte klaga...
    annars är det bra! charlie tror att han är min privatavakthund.. ligger alltid vid mina fötter och skäller så fort han hör nått utanför lägenheten.
    jag skulle till ullared i dag, men det var inställt.. fasen vad jag var sugen på att choppa loss lite där!!
    men vi ska nog dit under måns semester i stället!
    ska vi ta och träffas nått tag snart?! förstår att det är fullt upp med maya, men jag är såååå sugen på att träffa henne!!

• jamtlandsstårs

föneböna:
    förstår att det är jobbigt i värmen tittade på dina bilder söt liten mage du fått, det är ju en helt underbar tid att vara gravid...men ännu underbarare när liten tittat ut jo vi kan väl ses nått framöver men nu får jag besök en vecka av min barndomsbästis sen åker vi på semester till västkusten ska bli skönt att komma iväg en sväng.
    kanske tur att du inte kom iväg till U.red måste vara döden att köa där i värmen och i deitt tillstånd

• Föneböna

ohlsson: ja nu börjar besöks sesången
    till helgen kommer min syster och hennes man, och nästa helg kommer mamma med familj ner!
    antagligen hade man nog i det närmaste brytit ihop i en lång kö en dag som denna i ullared!

• jamtlandsstårs

föneböna: ja vi har haft mycket besök sen Maya föddes,min syster och familj, mamma, svärmor sen kom mamma och pappa ner, nu  min barndomskompis..... kul med besök men även lite jobbigt

• Föneböna

ojoj.. ja de är det jag är rädd för till hösten när våran kommer.
    för antagligen tar dom som kommer ner för givet att bo här i lägenheten med oss(klart dom fått bo här, men inte när vi direkt kommit hemifrån bb). antar att det kommer känas lite för trångt då med bebis hundar och besök.....
    ska säga ifrån till alla utom mamma då i början.
    vad härligt att ni ska dra iväg på semester!!

• jamtlandsstårs

föneböna:
    det är jobbigt med besök,och självklart ska besökarna vänta ett par veckor, man är ganska trött och tagen efter förlossningen,

• tinaaaaaa

Härstopssjön, finns ju i ronneby, men jag har ingen aning om man får ha med hund där tyvärr.. men nere vid havet borde det väl finns något ställe?

• jamtlandsstårs

mormorvädervax: tack för tipset inte så bra att bada hunden i saltvaten så sjö funkar nog bäst

• mira

är inte säker på om man får ha hund på den badplatsen vid härstorpssjön - ändå var jag och badade där senast i måndags... men kollar inte efter såna skyltar eftersom jag inte har hund.

och måste erkänna att jag helst badar utan hundar - men de har börjat röja undan så att badplatsen ska bli större tror jag så numera borde det finnas rum för både hundar och människor.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3