• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Småtokig

Annione

Jag var inne på SmåHjärtan igår och såg att de hade underlakan för 79 kr och separata örngott kommer dock inte ihåg vad dessa kostade..

• eio

Godmorgon.

Ännu en dag med stekande sol......får jag vara så fräck att jag klagar...bara lite....jag tycker att det är jättejobbigt med värmen, speciellt när maken har tagit bilen till jobbet och jag inte kan åka iväg å bada. I vanliga fall hade jag väl kanske kunnat gå till Rödebybadet, men me foglossning och allmän matthet så är det nog inte en så bra idé. Kommer väl sluta med att någon hittar mig liggandes vid vägkanten ungefär halvvägs.

Så jag får väl hålla mig nere i min svala källare hela dagen och titta på tv och hänga på fl.
    Man känner sig ju lite skyldig när man inte är ute i det fina vädret, men vad gör man??
    Hoppas ni andra klarar er bättre i värmen än vad jag gör!!

• Stumpan82

Nu har vi kommit hem efter en minisemester i Sthlm.DEt har varit skönt att vara borta ett tag och bara få bli ompysslad av mamma och shoppa en massa kläder. Men det som är jobbigas med att komma hem är att packa upp alla saker igen och få ett fungerande hem igen med mat och rutiner.

Imorgon bär det nog av till Ullared om inte mina fogar säger ifrån helt och hållet har gått och suttit mycket nu i bilen så vi har inte bestämt oss ännu hur vi ska göra.
    Imorse när vi vaknade iallafall så har våran vovve ätit upp en del av sambons syster nya sandaler så det blir att åka och köpa nya skor till henne inte det roligaste men så är det..

Idag kl 13 ska jag på barnmorskekontroll och det ska minsann bli kul att få se hur mycket magen har växt sen sist.För under denna veckan har minsann magen växt och blivit stor det har även varit stor aktivitet så jag har knappt sovit på nätterna och sammandragningarna har minsann börjat ta fart minsann...

Nä nu blir det frukost och sen slappa.

Håller med dig Eio att det är jobbigt med värmen...

• Karlskronamammut

Åh rödebybadet låter verkligen skööönt.
    Jag vet inte riktigt va jag ska ta vägen idag. det är som sagt lite varmt ute... Tycker det är lite svårt med Jonah då. Det är ju varmt i skuggan oxå ju.

Nu är det frukost här oxå. (om jag kan slita mig från denna dator)

• eio

stumpan - Det låter som om ni har haft en toppen semester i Sthlm. Ska också dit snart å hälsa på min mamma. Ska bli toppenmysigt.

Det verkar som om många ska åka på "shoppingresor" nu. Själv ska jag till IKEA på torsdag och spendera massor med pengar. Vi ska ha nya garderober till både vårt sovrum och till bebisrummet. Å så en hel del annat också.

Tror jag ska följa ditt exempel stumpan och lägga mig på sängen å slappa en stund.

• eio

jonah - Ja, det är ju skönt att kunna hoppa i och svalka sig emmellanåt, men idag får det bli till att stanna i källaren. Där är det oxå svalt

• Stumpan82

eio ja slappa är riktigt skönt

jag tror minsann att vi har börjat boa i denna tråd iför bebisarnas ankomst

• tinaaaaaa

Godmorgon...

Jo visst ska man inte klaga på värmen men när man inte kna ligga och plaska i vatten kan det blir lite för varmt....

Stumpan: ska du till BM 13.00? hmm jag har med den tiden.. vi har väl samma har jag för mig.

• Annione

Småtokig: Tack för den infon!
    Sol idag med. Värmen är rätt ok när man gör så lite som möjligt och får fylla på med en piggelin eller kallt mineralvatten då och då
    Hoppas ni får en skön dag trots värk och värmeslag!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3