• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • eio

mormor - Vilken rund kula du har fått nu. Tjusig!!

Hej alla i värmen!! Jag bara pustar och stånkar.....och håller helst till källaren fortfarande.
    Vi sov hela familjen nere i källaren inatt, det är iaf lite svalare.

annione - Tack för energi översändelsen....kände mig faktiskt lite piggare idag så jag åkte och bjöd jobbarkompisarna på tårta och så orkade jag faktiskt handla på maxi oxå. Sen var det gott att få lägga sig och vila i källaren en stund

• tinaaaaaa

eio: man tackar=) Vad skönt att ha en källare att sova i...

Jo men om man går en bit i från badplatsen, det är ju många som har båtar och små bryggor som man borde få låna, står ju inga skyltar, sen vet jag inte hur det ser ut på andra sidan sjön borde ju finnas där man kan komma åt vattnet så hunden kan få ta sig ett dopp ialla fall. =)

• vera79

MormorVädervax: Ska snittas pga förlossningsrädsla. Jag är glad att jag fått det beviljat, det sätt som känns bäst för mig, sen får andra tycka var de vill

• ClineE

Vattnet här är ju inte så jätte salt.. är ju bräckt el. hur det stavas.....men klart insjövtn. är bättre med tanke på algblommning också!!!

• Jordgubben06

Mormor:
    Jisses vicken kula du fått inte dåligt!!
    Ja imorgon blir det nog till att bada någonstans få se om det blir Ekenäs eller!
    Ska sova lite nu om det går!!

• tinaaaaaa

Godmorgon på er!

vera79 : men vad bra att man kan få det. =)

Jordgubben06: tack så mycket..=) Jo den växer på=P

Jag är vaken tidigt som vanligt kan inte sova längre, fast är ju ganska bra att vänja sig vid det. Innan kunde man ju sova hela dagen *fniss*

Vad ska ni hitta på idag? Lite svalare än så länge ialla fall ;p

• Jordgubben06

mormor:det svala försvann ganska snabbt och nu är värmen återställd till sina 30 grader eller något.Phuuu....
    Får väl söka sig till vatten idag.

• Karlskronamammut

Hej alla tjockisar. *fniss*
    Jag ska till långö i vid 17-tiden, grilla å bada lite-
    Få se om det går med myggen & Jonah.
    Nu ska jag iväg till banken å dona det sista med huslånet mm , inte många veckor kvar nu tills det är vårat på riktigt. Ska skälla lite på banken oxå, vi har inte gått 1:a klassig service denna gången och det har vi förlorat många pengar på. Få se om det går att rädda lite av det i alla fall.

Ha en fortsatt fin dag alla fina blivande mammor.

• Tate

Fy fasiken vilken värme! Och elektrikerna har varit här i två dagar nu från klockan 7.30 på morgonen, men idag innan de gick meddelade de att de inte hann klart, så diskmaskinen blir tyvärr inte inkopplad. "Så nu får du handdiska i fyra, fem veckor tills vår semester är slut" meddelade de brutalt. Så grymt att säga till en höggravid! Och nu när jag inspekterade arbetet såg jag att fryssladden är för kort och inte räcker till uttaget de gjort - så jag kan inte ställa tillbaka frsyen heller! Och i bruksanvisningen står det att man inte får koppla med förlängningssladd! Vad ska jag göra nu då?

*suck*

• Annione

Hej å hå! Idag är det varmt! Ifall nån har missat det... Och hos bm var det noll luft. Men bebben mådde bra så det var så skönt så. Så nu var det bara att börja räkna ner. Jag får väl göra det

Sambon är hur skruttig som helst. Feber och ont i halsen och snyter sig stup i kvarten. Nu har han äntligen somnat på soffan, har vankat runt som en osalig ande innan.

Tate: Jag lider med dig. Ett hormonutbrott kanske hade fått fart på dem?

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3