• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Jordgubben06

mormor:Tror att dom har ett skötbord med byrå under som heter Diktad tror ja den är brun betsad eller något,om du går in på IKEAs hemsida så kan du kolla där det går även kolla om grejorna finns på just det varuhuset som man hadet tänkt åka till antar att Kalmar oxå finns med på listan över befintliga varuhus numera!

• tinaaaaaa

Godmorgon....

Jordgubben: jo det kan man ju göra. Det är nämligen svärföräldrana som ska köpa en till oss.. Dom bor visseligen i kalmar, men tycker inte om att gå i affärer någon av dom.. hehe..

eio: Hoppas du har fått mycket mys med din man nú=) Hur mår du?

Idag ska jag till karlskrona med en kompis gå lite i affärer mm. Ska bli så roligt=)

Vad ska ni andra hitta på i värmen?

• mira

jobba. har två veckor kvar till semester och en sån här dag är det inte så kul att sitta inne och jobba.

• lönnemåla

Nedräkning......I morgon bär det av till Ullared!!!!

• Annione

Tate: Jo Jysk är mitt hopp, ska dit idag. Vi har ju inte så många andra affärer här i Ronneby som kan tänkas ha sånt billigt.

Kan varna för att leta på IKEAs sida för det är massor som står där som inte finns för att det utgår ur sortimentet. Gjorde den upptäckten igår. En trevlig men rätt uppgiven tjej sa (förmodligen efter att ha blivit tillfrågad 700 ggr): De har inte uppdaterat hemsidan och lagersaldona ännu de ska så fort som möjligt!
    Kalmar borde iof ha de mesta som står att det finns i deras lager, tycker att de inte borde ta in saker som sla försvinna liksom.

Min första semesterdag idag! Sol dessutom. Ska till Jysk och MAXI, sen fika. I em kanske till Amiralen.

Ha en skön dag!/A

• Föneböna

hallojsan!!
    villken härlig dag!!
    i dag ska jag nog ge mej ut på en långpromenad med charlie. och sedan får man ju se vad som dyker upp. jag borde nog ta och städa hemma, men det käns inte så viktigt i dag.

skulle behöva råd om någon tandläkare här i blekinge, som inte borrar utan använder laser. jag har fruktansvärd tandläkarskräck, och speciellt borren.. men har hört att det inte ska känas något om man lagar med laser. är det någon här som har lite koll på det?
    vore jätte glad för svar!

• Tate

Blekingetösen - Tack!

Tja jag är bra på mycket. Bland annat är jag nog den enda jag känner som kan kissa fyra gånger på en timme. Dessutom kan man använda mig både som sågbock och brädfasthållare. Det senare innebär att jag placerar alla mina vackra och stadigt ökande kilon ovanpå valfri bräda, och sedan är det bara att börja såga av den, alternativt borra en massa hål, eller vad man nu vill göra med en bräda som garanterat inte rör sig en milimeter.

Fast jag är faktiskt ganska händig själv, men jag saknar verkligen den där biten att kunna förlita mig på att något blir gjort, och bara då och då kolla till arbetet och säga saker som "oj vad långt du har kommit" och "så fint det blir" och "vill du ha lite kaffe?"

• Tate

Men oh, jag har ju läste en massa psykologi, så jag kan ju alltid ge lite gratis terapi. Känner du dig inte lite deppig eller kanske manisk? Om du känner efter riiiiiktigt noga? Liiiite hängig är du väl? Är det inte joooooooobigt att det är så varmt? Och det där spacklet som ni ska ha på övervåningen, vad är det egentligen det ska dölja?

• Annione

Hej på er! Hoppas alla mår fint!

Till er som ska sy amningskudde, detta företag beställer mitt jobb från. De säger att frakten är lite dyr. Men jag har inga prisuppg så ni får väl ringa å höra! www.comforta.se

Skön dag idag! Slappat som bara den med Jordgubben06 och Vera79

• eio

Halloj i värmen!!

Nu har jag hunnit få mycket mys med min man ....åh, vad härligt det är att han är hemma!!!!

tate - Jag förstår vad du menar....nu har ju jag tur som har en man som är väldigt händig och han får faktiskt det mesta gjort själv...men jag brukar försöka hjälpa till så gott jag kan. Och fixa ett glas med cola eller lite kaffe kan jag ju göra även fast fogarna värker och magen är tung

Vi har bestämt att vi ska åka till IKEA på torsdag. Var inne på deras hemsida igårkväll och skulle kolla upp lite grejer för att se om dom fanns i lager i Kalmar...men Kalmar finns inte med på listan av varuhus där!!
    Så vi får väl chansa och hoppas att det vi ska ha finns.

Hoppas att ni står ut i värmen, jag var ute en sväng i trädgården för att ta hand om lite ogräs....det pallade jag ca en halvtimme...nu har jag tagit tillflykt till källaren och datorn.....klarar verkligen inte värmen nu!!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3