• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Jordgubben06

Annione:Ja när män är förkylda då finns det inget som klår dom i att vara dåliga och ha ont!haha...

• tinaaaaaa

Annione : hehe inget skoj det att vara förskylld *fniss* vad jobbigt att dom kom så utan för vaning..

Jonah : jag vet inte, jag vill ut och bada men inte så roligt att åka själv alls=(

• Karlskronamammut

mormor - samma här, så jag åker hem till min mamma snart, hon är ledig idag. Fast hon ska iväg en runda men det gör ingent, bara jag får låna lite skugga på deras baksida. (älskar den tomten), så jag å Jonah har lite yta att röra oss på.
    Å hunden kan springa fritt där.

Åhh nu längtar jag verkligen efter vårat hus. Flera veckor kvar ju.. (dax att packa kanske??)

• tinaaaaaa

Jonah : åå om jag med skulle åka och hälsa på någon, men de flesta jobbar, hmm.. får ta och ringa runt lite, har visseligen inte så många att ringa till.. grr... Skönt att komma iväg lite=) när ska ni flytta?

• Karlskronamammut

Vi tar över huset den 11/8

• tinaaaaaa

Jonah : men så länge är det jju inte till.. en månad och några dagar.. har ni mycket saker att packa? Vi flyttade från en etta och vi hade massor med saker mycket mera än jag räknat med..

• Föneböna

hejsan!!

finns det något bra badställe som man kan ta med hunden i närheten av ronneby??

• jamtlandsstårs

föneböna:jag undrar samma som du är ju varm för stackars jyckarna nu puh....hoppas någon kan svara oss

• Föneböna

ohlsson: ja jag blir tokig snart om jag inte hittar en strand där hundarna får bada..
    hur är det med lillan då?!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3