• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Annione

Jonah: Jo det är massor av stånd, men som på alla marknader räcker det med att gå en rad för sen börjar det om igen...

Föneböna: Jag tror inte riktigt jag förstod den meningen...

• Annione

Nej inte i Brunnsparken, bara i hela stan

• Föneböna

ursäkta att jag skriver lite konstigt i mellan åt... jag skyller på värmen!!!

nu måste jag hoppa in och ta en kall duch innan jag blir helt oförstålig av värmen!

• Annione

Man kan även skylla på graviditetshormoner så i nuläget har vi en helgardering vad gäller att skylla allt möjligt på!

• Karlskronamammut

Å sen kan ni skulla på amningen.
    Vist är det underbart?

• mira

den är i centrum. det är avstängt utmed ån från rondellen ända bort till rödljusen innan stationen. även en bit upp förbi apoteket är den gatan avstängt. sen är det stånd på gågatorna med. dock inte på kungsgatan. så det är rätt stort. men det är inte så mkt mer än marknad heller, lite öltält, lite karuseller och massa marknad. mest är det på lördag och på söndag fm.

• tinaaaaaa

jo alltid bra att ha något att skylla på=)

• Föneböna

så där ja, då har man "blött" ner sej och stoppat nått i magen till bäsen!!
    det vart vofflor med sylt i dag!

• Annione

Ett litet tips från mig... Gör inte lasagne i värmen (och absolut inte just den dagen man enligt väderrapporten klassar som den varmaste), det är skitjobbigt! Antar att de flesta av er har räknat ut det, men jag är envis som synden och hade ju redan tagit upp köttfärs ur frysen. Lite Pippi Långstrum-tänk: Har jag sagt att jag ska vattna blommorna så gör jag det fast det regnar... Jo så dum är jag Men nu har vi ju lasagne tills imorgon. Sambon är helt väck. Feber och skittrött. Så nu hoppas vi att bebben inte får ett ryck och vill ploppa ut i helgen.
    Nu ska jag käka yoghurt och slappa!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3