• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • ClineE

Idag har jag en dag som jag bara vill vara klar...känner mig som en otymplig elefant som inte ens orkar engagera mig i sonen som bara vill ha uppmärksamh. hela tiden.. var gång jag tänker att jag ska gå ut så börjar det ÖSregna...vi har pysslat, puzzlat, spelat, gjejat med lera, bakat muffins.... nu tittar han på film...e helt slut.....i hvd. och allt... Men så tänker jag bara 1mån. kvar ung... bara 1mån kvar....... men det känns inte kul idag.......phuphu, vill ha mera ork!

• Småtokig

Hej tjejer..

karlskrona bo med Bf i januari..

Vad gör man på inskrivningen på Trossö MVC?

• evaeng

eio: vad är ofelia för ngt? på vilket sätt hade du en jobbig förlossning? tog det lång tid eller...?
    Nu börjar jag faktiskt bli aningens orolig att man ska gå över tiden och det verkar ju som om de är väldigt sega med att sätta igång en??de borde ju förstå att det är jobbigt att oroväckande för en att bara gå och vänta! tycker man kan få boka en tid om man går över tiden! jo jag köpte nattbindor idag OCH amningsinlägg på MAXI - så nu är jag fit for fight

Tate: vad kul vilken vecka är du? var det rutinUL eller?

ClinE: låter som om du behöver ta det lite lugnt nu ikväll!
    tycker du ska lägga dig i badet och slappna och och låta din man pyssla om din son lite
    vädret gör ju oxå sin del av tröttheten!

---------------------------------

idag har vi handlat på maxi, blev en del faktiskt! vi sa ändå att vi inte skulle köpa NÅGOT gotte! men så blev jag sååå sugen på Jackys chokladpudding när vi kom till mjölkdisken och så givetvis, precis vid kassan hade de såna där riktiga skumbananer med choklad utanpå - de slank oxå ner i korgen

ja sen behövde vi lite på COOP med - så han skickade in mig med kortet... skulle han INTE ha gjort!! för jag skulle ju baaraaa ha 1-2 saker, så ingen korg tog jag och det blev mer och mer grejer och ja, när jag kom till kassan - så var mastercard-kortet borta!!!
    gick FLERA varv runt, men det fanns inte
    till slut bad jag en i personalen ringa till informationen (orkade inte gå bort efter alla dem varven) och då hade ngn lämnat in det! Men jag fick ju höra, vilken klant jag var en stund - av min sambo och han spärrade det ändå, så inte personen som hittade det skrivit upp kortnumret!

ja det var den handlingen det och nu tänkte jag laga lite middag, korv stroganoff blir det idag

• ClineE

evaeng, tänkte på pump har du kollat in den som är på blocket.. en sådan jag har som är SUPER !!!!

• ClineE

jo tack, ska försöka ta det lugna.... fastar ju dessutom här....

• ClineE

Tate, skönt att allt såg bra ut...

• sessibell

evaeng: Du behöver nog inte oroa dig för att gå över så som jag har gjort, de flesta får ju bara några dagar innan eller efter BF. Själv var jag inställd på att gå över max en vecka men det blev visst lite mer.

Tate: Skönt att allt såg bra ut. Kommer ihåg hur underbart det var efter man hade fått se den lille. Det var först då jag fattade att jag verkligen skulle ha en bebis.

ClineE: Hoppas du mår bättre. Varför fastar du?

• evaeng

sessibell: men har du hört ngt mer?? hur många dagar har du gått över nu? hade du ngn tid till bm eller förlossningen??
    de får f*n sätta igång dig nu! blir upprörd över detta ...
    tycker synd om dig kramar

• Nene

Lilla draken: GRATTIS!!! vi var lite oroliga för dig här på tråden.. hoppas att allt går bra annars..

• ClineE

fastnar.... du ser helt snurrig.... tur du såg det... för det har inte jag gjort...

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3