• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Annione

Tate: Hoppas man ju inte att bebben ska ploppa ut 8 v för tidigt. Jag jobbar ju 4 v till... Men vill den ut så kommer den när den vill antar jag

• Tate

Annione - Nej den här gången försöker jag uppfostra bebisen i magen. Uppenbarligen började jag för sent med sonen... Lite lustigt, förra graviditeten pratade vi med bebisen magen och sa att vi längtade så mycker efter den. Numera säger båda jag och min man saker i stil med "oh, pappa längtar så mycket efter att få träffa dig (och så med barsk röst) men bara för det så behöver du inte komma ut innan september!"

Och grattis till lilla draken - jag missade helt ditt inlägg!

• tinaaaaaa

sessibell : Jo men man vet ju aldrig hehe, kanske kanske den vill ut i natt.. *håller tummen hårt*

• Annione

Sessibell: Jag kramar lite på magen åt dig Sätter nog fart i natt ska du se

• lönnemåla

Ett stort grattis till LillaDraken. Jag förstår att du har njutit av din lille Noah och struntat i oss. Det har du gjort rätt i!! Visst är det mysigt att bara snusa nyfödd.

• Annione

Jordgubben: Japp vi lär väl ses Som sagt har jag min fina "landstingsuniform" på mig så jag är lätt att känna igen!
    Vi får fråga massor så det blir givande!

• evaeng

sessibell: har du gått över 14 dagar redan??
    min bm sa till mig igår, att den 17/6 blir det ju att jag sätts igång om bebisen inte kommit innan och då är det exakt 2 veckor efter bf
    vad säger din bm då? det måste ju vara samma för dig ju!
    stackars dig alltså - tiden har gått långsamt va?
    jag har bf på fredag och vill ha bebis NU

och sen vill jag efterlysa SOMMAREN!!! ja våren tycker jag mig inte ens ha sett tänk att det haglade tidigare idag!tittade ut och såg att det var vitt på bilarna??!! och sen kom åskan - fast det är ju mys - sprang in i sängen och la mig och mös

Jag vill oxå komma på fikaträffen
    Fast jag vet ju inte om det är ngn mening att anmäla sig?
    det är ju samma dag som jag kan bli igångsatt
    sen är man väl himlans trött om man fått bara några dagar innan med kan jag tänka mig! hade varit himla kul annars

Nu ska vi brumma bort till Preem och köpa lösgodis
    ha en bra kväll!

• Karlskronamammut

Här va det inget snack om att bli igångsatt 2veckor över tiden.
    Min bm bokade tid för kontroll till bf +15, hon sa att om allt var ok då så skulle jag komma tillbaka dag 17, förmodligen skulle de inte sätta igång mig då heller.. så förmodligen hade det sattigång mig dag 19 om inget hänt då..
    Men han kom ut bf+14 så jag slapp vänta så länge.

äh, orkar inte ens reda ut det jag skrev.
    infon jag fick var att här sätts det itnte igång ngn om det inte verkligen behövs.

Hoppas du får din lilla snutte bebis SNART!

Evaeng - kan du inte skriva upp dig och komma om du orkar/kan?

God natt!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3