• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Karlskronamammut

Lilla Draken - GRATTIS!!!
    Va glad jag blev att få se dig här inne, var lite orolig de sista veckorna här.
    Fint namn, det hette Jonah i en dag, kanske 2, men vi kände några andra som hade döpt till det så det kändes lite konstigt.
    Kram!

• Annione

LillaDraken! Vad kul att allt är bra. Jag har varit lite fundersam över vart du hade tagit vägen! Hoppades att du var helt uppslukad av ett litet pyre

Någon mer än jordgubben å jag som ska på studiebesök på förlossningen imorgon?
    Jag kommer att ha jobbarkläder på mig så jag blir lätt att känna igen

Hoppas ni inte har blivit allt för blöta i regnet!/Annie

• tinaaaaaa

Ja usch vilken åskväder vi fick=( Jag mår lite bättre, men känner mig helt färdig, ska laga lite mat sen lägga mig i badet, hoppas på att piggna till.

åå jag vill med på studiebesök på förlossningen=) vilken vecka brukar man göra det i?

Tate : håller tummen för ul i morgon=)

• Stumpan82

Mormorvädervax stdiebesöken får man göra när man vill undertiden man väntar barn, men imorgon är det sista gången innan sommar och sen är det inte förens den 4/9 som gäller så  vi hoppas iallafall att vi ska hinna med den om inte liten tittar ut innan

• Tate

Oj, vilka tider är det på förlossningen? Å andra sidan har de väl inte ändrat så mycket sedan sist Dessutom vill jag inte att ett besök på förlossningen ska ge bebisen i magen konstiga idéer Förra gången var jag där två månader innan beräknad förlossning, och helt plötsligt några dagar senare bestämde sig sonen för att komma ut.

• Karlskronamammut

Plockade fram denna bara.

*******Lägger härmed upp en officiell anmälninglista för Blekinge träffen.
    De som anmäler sig kan väl även skicka ett meddelande till eios inbox, med ert riktiga namn, så skickar hon i retur över adressen. Kan även vara bra att i anmälan skriva vad man tänker ta med sig i fika väg, så vi alla kan gå och sukta och längta!!!! Det är begränsat med parkeringsmöjligheter så kan man samåka så är det toppenbra!

Anmälan till träff 17/6 kl 13.00 hemma hos eio:

Namn:

eio Tar med sig: 1 barn Fika: Fixar saft samt kaffe och te.
    Tate Tar med sig: 1 barn Fika: Vaniljdrömmar
    mira Tar med sig: 1 barn Fika: vanilj/kanelbullar
    Helena2 Tar med sig: 1 barn Fika: fruktsallad/frukter och glass
    MormorVädervax Fika: Kokosbollar
    Vikkis Tar med sig 2 barn:Victor 4 år och sin nya bebis Fika: Äppelkaka och vaniljsås
    Lönnemåla: Tveksam om alla tre barnen följer med. FIKA: Schackrutor
    JCMK Fika:Rabarberpaj
    Jonah Tar med sig 1 barn och kladdkaka.
    ClinE Tar med 1 barn och ? Ngt. förslag på nyttighet morotskaka
    Liljan77 Tar med sig: ett barn Fika:Funderar
    Madi74 Tar med sig: Kanske 3 barn (återkommer snarast med hur många det blir) Fika: Kärleksmums/snoddas
    Jordgubben06 Tar med sig:Plastglas,papptallrikar och plastskedar

Kopiera inlägget i sin helhet och lägg till dig själv på den påbörjade listan!!!*********

• tinaaaaaa

Stumpan: jasså det säger du.. vill bebisen ut innan så vill den..

• sessibell

Grattis LillaDraken!!! Har tänkt på dig i stort sett varje dag så det är skönt att allt är bra med er.
    Nu har jag gått över i 14 dagar och det är mindre roligt. :( Vet inte hur länge de låter en gå över innan de sätter igång en här i Blekinge. Någon som vet???
    Kram

• tinaaaaaa

sessibell: jag vet inte, men hoppas din bebis vill titta ut snart=)

• sessibell

MormorVädervax: Det hoppas jag oxå! :) Har nog provat det mesta som skulle kunna sätta igång det men min bebis är nog en smula bekväm och trivs bättre där den är. Ska på överburenhetskontroll på torsdag, får väl se vad de säger då. Lite snopet för jag var ju säker på en majbebis men det verkar det ju inte bli om den inte sätter en jäkla fart.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3