• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • ClineE

hmmm, hoppas också på att den ska lägga sig rätt... gärna till tis. och att den fixeras (inte vanligt att nr. 2 gör det redan grrr.) för annars blir det ev. vändning på ons. och det har jag hört att det är INTE skönt.. och jag hatar ju att bli stucken venöst och då måste man få intravinös bricanyl....först... huuuuu!

• Stumpan82

detta är från stadium och brukar många ha som skötväska 

Gå in på stadium och välj produkter och sen  ryggsäckar/väskor, produktgrupp väljer man bikebags och då kommer du upp en massa olika väskor välj då den som heter EVEREST FLEXIBLE STREETBAG.

• tinaaaaaa

mm hittade den men det stod inte ås mycket om den. vill ju ha inbyggd skötbädd med.. eller hur man säger..

• lönnemåla

Mormor: jag tror att Jysk har en billig och bra skötväska....de hade det i alla fall när jag väntade Agnes.

• lönnemåla

glömde....

grattis till alla nya bebisar och hjärtligt välkomna till världen!!!

• Tate

annione - japp, det var min bebis som fick tokiga idéer efter besöket på förlossningen och bb. Knäppskalle, så fina är ju inte lokalerna att man måste rusa ut för att tita på dem

Fast de är väl roligare att glo på än fotboll. Jag var ute och klippte till gräsmattan med trimmern men hörde makens vilda skrik ut. Jag förstår faktiskt inte varför man måste skrika när man tittar på sport. Jag menar, jag gillar teveprogrammet csi, men inte gallskriker jag "nej" varje gång de snittar upp ett lik eller "kom igen då" när de letar spår efter mördaren...

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3