• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • eio

Nu ska jag strax åka med Eric på simskola, näst sista gången idag, imorgon är det avslutning. Skulle mycket hellre vilja lägga mig i sängen å bara slappa...är supertrött, blir det av värmen.
    Men lillkillen måste ju få sitt så det är bara till att pallra sig iväg.

• Stumpan82

Nu har jag tagit mig i kragen och anmäler mig också till denna fikaträff..
    Det är ju så många som ska ha fikabröd med sig så jag vet inte vad jag ska ta med.Men säg gärna till. Jag tar iallafall med mig digitalkameran så att vi kan bevara detta minne

Här kommer fikalistan igen

Vi kommer att träffas i Brunnsparken istället, kl 13.00 lördagen den 17/6. Vi ses vid parkeringen vid Bäckahästen. Medtag sol, glada miner, filtar, fika och barn!!! (Vare sig dom är i eller utanför magen!!)
    Välomna alla glada!!!!

eio Tar med sig: 1 barn Fika: Fixar saft samt kaffe och te.
    Tate Tar med sig: 1 barn Fika: Vaniljdrömmar
    mira Tar med sig: 1 barn Fika: vanilj/kanelbullar
    Helena2 Tar med sig: 1 barn Fika: fruktsallad/frukter och glass
    MormorVädervax Fika: Kokosbollar
    Vikkis Tar med sig 2 barn:Victor 4 år och sin nya bebis Fika: Äppelkaka och vaniljsås
    Lönnemåla: Tveksam om alla tre barnen följer med. FIKA: Schackrutor
    JCMK :Tar med sig 1 barn.Fika:Rabarberpaj
    ClinE Tar med 1 barn och ? Ngt. förslag på nyttighet morotskaka
    Liljan77 Tar med sig: ett barn Fika:Funderar
    Madi74 Tar med sig: Kanske 3 barn (återkommer snarast med hur många det blir) Fika: Kärleksmums/snoddas
    Jordgubben06 Tar med sig:Plastglas,papptallrikar och plastskedar
    Ohlsson tar med mig en bebis, lilla Maya Fika: hmmm funderar...är ju lite känslig för gluten och lactos så jag får fundera ut nått bra kanske någons som har nått bra förslag??
    Blekingetösen Tar med sig Farmors chokladkaka (sockerkaka typ)
    Stumpan82: ETt glatt humör och en bebis i magen

Kopiera inlägget i sin helhet och lägg till dig själv på den påbörjade listan!!!

• vikkis

eio
    blir det inte jobbigt för dig att ta med dig kaffe the och saft till alla?
    I så fall kan vi ju ta med oss det var och en. Vad tycker du?
    Hoppas vädret blir bra nu bara.

• Stumpan82

vikkis jag håller med dig om att det kanske är bättre att alla tar med sitt eget dricka

• Tate

Ja, det är nog lättare att ta med eget. Vi tänkte nog dricka något kallt, det skulle ju annars vara om några delar på en termos kaffe t ex.

Stumpan . bra att du kommer! Och det räcker nog med fika nu...

• Annione

Jag tycker oxå vi tar med dricka var och en! Jordgubben och jag pratade om det på föräldragruppen idag och tyckte att det nog var lättast! Hehe jag har inte ens anmält mig Men det är för att jag inte är 100 på att jag kan komma än. Men det lutar åt att det blir så. Tar gärna med mig något om det behövs, men det känns som att det är rätt mycket fika nu Sambon är lite avundsjuk

Vilken värme det är idag, hoppas på det utlovade regnet imorgon faktiskt.

Ha det fint!/A

• tinaaaaaa

Hej på er.
    Jo håller med man kan ju ta med dricka själv, det är ju lättast.

Jag var på maxi nyss fy17... aldrig mer handla själv särskillt när man är gravid.. måste ta disken nu.. phu... sen ska jag ta hand om mina fötter ajaja..

• Stumpan82

Tate ja det ska bli kul att få träffa en del som man pratat med i några månader..alla är vi nog feg och nyfikna på varandra

Annione ja med vi är många som kommer...

Är det många som känner varandra sen tidigare då?

• Annione

Stumpan82: Om du menade :men det är många som kommer... I know. Men jag menade att jag gärna tog med något som inte var just kaka eller annat fikabröd eftersom det är rätt mycket av den varn just nu

Jag känner bara jordgubben från föräldragruppen. Annars ingen vad jag vet
    Har bott i Blekinge sen 04 så det ska bli kul att träffa lite folk som inte är jobbrelaterade!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3