• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • eio

cline - Åh, vad skönt att höra att allt gick så smidigt!!!

Ja, visst kan vi göra så att alla tar med eget fika....kanske några som redan börjat baka inför lördagen?? Hmmm, undrar vad man ska hitta på för nåt då *funderar*

• eio

stumpan - Bra idé där! Eller kalla plättar, det är bland det bästa Eric vet när man är på utflykt .....vi får se, hinner kanske svänga ihop någon god kaka också, fast då måste jag nog ha hjälp att äta upp den, för att trycka i sig en hel sockerkaka eller dyl. själv, det kan jag inte

• eio

Räknade just efter lite, och om alla tar med sig så många barn som man tänkt så blir det 15 ungar!!!!! Från bebis till stor. Vilket hulabaloo det kommer bli!!!!

• eio

stumpan - Jajemen!!! Brunnsparken beware, här kommer Bebis i Blekinge töserna!!!!

• vikkis

Vädret ser ut att bli jättebra på lördag.
    Vi får se till att hitta någon plats som e lite skuggig.

• lönnemåla

Helt ok med egen fikakorg......fast ni går miste om allt som stog på listan......vilken tur för min våg!!!!
    Jag kommer troligtvis med två barn...eller tre....beroende på om Thilde vill till BLT-dagen på Barnens Gård. Men Agnes och Märta kommer ialla fall.

• mira

nu hänger jag inte med längre.. egen dricka var det. eller egen fika också? jag som skulle bjuda på goa bullar.

• Tate

Näe, nu har jag stått här i värmen och bakat vaniljdrömmar, nu ska ni banne mig äta upp dem också!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3