• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Jordgubben06

God morgon alla!

Jag tittade oxå på den miniserien om trafficing fattar inte att sånt verkligen händer men det gor ju verkligen det!!

Hoppas vädret håller i sig till på lördag!!

• JCMK

Enligt vädergudarna så ser det lovande ut med vädret på lördag. Det ska bli roligt att träffa er alla.
    Jag brukar fundera när jag går på stan om någon av er är någon på FL.
    I dag har jag andra besöket på BVC och jag hoppas att Simon har gått upp i vikt. Det finns nya saker att vara nervös för hela tiden.

• eio

jordgubben06 - Visst var det jättehemskt??!!! Blev så illa berörd.

jcmk - Åh, ska det bli fint på lördag? Har inte hunnit kolla smhi idag än. Låter kanon, ska bli jättekul!

Förresten, jag tar nog med nån fotboll eller så också, så har ungarna nåt att leka med, någon som har något annat tips på lekgrejer man lätt kan ta med sig??

• Karlskronamammut

Jag vill oxå vara med!!!!
    Ni måste ta kort på er och maila mig sen. Är så nyfiken på vilka ni är.
    Vi få ta en ny träff snart igen. Jag ska leta reda på ngt trevligt ställe vi kan träffas på i karlskrona.

• Karlskronamammut

oj va varmt, får vara inne med plutten idag, det är för varmt i skuggan..

• Tate

eio - ringkastning kanske? Sådan där plastkryss med pinnar som man kastar ringar på. Vi har ett sådant som vi kan ta med. Kanske ska ta några extra bollar också, de är ju inte alltid så bar på atts amsas de små liven...

• ClineE

Imorgon blir det vändning.. snyft.. men hoppas att det ska gå bra och att den isf. stannar som den ska fram tills det är dax!!!

• tinaaaaaa

Småtokig : alltid skönt med tidiga kollar=) och extra kollar..=)

ClineE: Det ska nog går bra i morgon=)

Glukosbelastningen fick hur bra som hellst men vad hungrig jag va. =) Magen har växt 26 denna gången=) och hjärtljuden låg på 145..=)

Jo hoppas det blir fint väder på lördag=) Jag kan ta med mig digitalkameran om jag kommer ihåg. Men vi måste ju ha flera träffar=)

• Tate

ClinE - lycka till imorgon. Liten kanske bara behöver en liten knuff för att komma runt?

• Jordgubben06

Jag tänkte oxå ta kameran med mig på lördag om jag kommer ihåg den är lite glömsk ibland.
    ska se om vi har något utespel man kan ta med sig.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3