• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Bibabba

Har kubb, boccia, krocket, jätteplockepinn, frisbee, ett sjömansspel (sånt där med ringar), sånt där spel där man ska fånga en kardborreboll på en platta som man fäster på handen mm mm på jobbet (jobbar med barn) Kom med förslag på vad jag ska ta med så fixar jag. Eller tala om hur gamla era barn är så försöker jag åldersanpassa.
    Ska även försöka komma ihåg kamera och solkräm!

• eio

cline - Lycka till imrogon! Du ska se att kommer gå bra!

Oj, vad mycket förslag på spel ni hade, ja ni som har möjlighet att ta med lite sånt kan väl göra det. Det är nog en bra sk "icebreaker" för barnen också. Lättare att börja leka med varandra om man har nåt att leka med lixom.

• Tate

Vad är det för ålder på barnen förresten? Min son är tjugo månader, är det någon som har ett barn i samma ålder?

• Tate

Oh så bra, min son gillar äldre kvinnor... Speciellt om de inte slår honom...

• Stumpan82

Skulle ju vara kul att komma med på fikan i Brunnssparken men jag är nog för feg för att anmäla mig till såna saker

• Tate

Stumpan - Äh, trams, det är väl inte värre än föräldragrupperna på mvc? Ska vi släpa dit dig?

• mira

Du för feg? Det är ju jag som är för feg och ändå har jag anmält mig. Nu behöver jag "bara" intala mig själv att jag måste dyka upp också...

• mira

Tate... slåss gör hon inte, hon är så snäll så, fast busig. Men det finns rätt stor risk att hon tycker det är roligare att jaga änderna än pojkar.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3