• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Tate

Fast jag tar gärna med mig någon egen macka, och något till sonen som inte bara består av fett och socker. Men om någon vill bjuda på en god bulle eller kaka är jag inte den som säger nej!

• eio

tate - Håller med dig, vi kan väl ta med oss så som det var tänkt och bjuda varandra sen kan man ju alltid ta med sig nåt annat att äta själv om man vill.

Godmorgon förresten!!

• Stumpan82

God morgon på er! Idag verkar det vara skönt väder ute... Man kanske till och med orkar vara ute eftersom att jag ska jobba till 17:30 idag så blir det verkligen en hel del ute. Fast i självaverket så vill jag inte jobba idag men jag vet att det är sista jobbdagen sen har jag "semester"

• eio

stumpan -Åh, vad skönt med ledigt....jag blir avis!! Vill oxå ha semester ju!

• tinaaaaaa

Godmorgon....

JO det där med eget fika + dricka och sen kan man ju bjuda på något, ska ju göra kokoskakor eller vad dom heter.. =)

stumpan: Är det på fredriksbergsskolan du har jobbat?

Jo lite semester hade inte varit fel alls. Ledig i helgen=) sen jobbar jag hela nästa vecka + helgen, utom midsommarafton, men det ger ju extra bra betalt den helgen.. Hmm ska man bara orka jobba med.

• Erill

Hej!

Läser att ni diskuterar fikat på lördag. Jag har funderat och funderat, är det ok om jag tar med eget fika istället för frukt? Känner mig sugen på kakor jag oxå och kan ju inte äta nåt av allt gott som ni har med er. Om det är nån som väldigt gärna vill ha lite fruktsallad tar jag givetvis med mig det oxå.

• Karlskronamammut

Jág ska sitte här hemma och äte min kladdkaka och tänka på er på klörgag.

På lördag blir liljan´s son 5 månader. ja min oxå då.
    Stora pojkar nu.
    Var det verkligen 5 månadersedan man låg där på förlossningen men denna lilla bebis på bröstet??

• tinaaaaaa

godeftermiddag=)
    eller vad säger man..

Vad gör ni?

• mira

stumpan: vilken avdelning? funderar på om jag sett dig där.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3