• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • MerenwenElanesse och Tristan
    Phant Japp vi har skrivit lite om det nya avsn.
    Nu måste jag sussa jag ska jobba imorrn och har öppningen kl 07..
    blörk
    ♥ Jag önskar dig allt vackert för du är Det bästa som jag vet ♥
  • Krikelina

Phant: Go Dani !!!

Har börjat med grötsmakisar till Jonna och det går väl sådär....hon har ju inte riktigt greppat tekniken än men det kommer väl.
    Kom och tänka på idag att när Minna var lika gammal som Jonna är nu så hade jag i princip slutat amma och Minna åt både gröt och puré....jisses så det kan skilja sig.
    Men det är ju klart...Minna var inte så hiskeligt intresserad av bröstet..Jonna däremot är en riktig tuttgalning .

Nä sussa strax sååå Natti !

• Phantera

Krik > Ja...det skiljer så himla mkt! Denise åt massor!!
    Jag fick iaf tips av Kristina på bvc att göra palsternackspuré, för den ska vara söt. Så jag har köpt palsternacka och imorgon ska jag väl göra den till puré...

Jahopp...ska nog sova snart. Huvudvärk har jag...Ska dona lite med sopor, hämtning imorgon.
    Vi ses!

Natti!

*väntar på att thét ska trolla mjölk i mina små boobs*

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Sarasnaran

Tjing pling!

Vojvoj vilken dag.
    En kompis kom i morse och jag lärde henne lite sjalknutar och hon fick testa mina godingar för att kolla vilken som blev bäst för henne.
    Sen for vi iväg för undersökning av Hugo, det där med diabetestjoffset.
    Allt var fint änsålänge. Dom tog nytt blodprov (han märkte det inte ens...) och fick nytt bajsprov.
    Vår rara sköterska som heter Monica tyckte min sjal var sååå fin och ville ta ett kort med sin kameramobil på oss. Hihi!
    Hon tyckte att Hugo var precis som en niomånadersbebis så tidig han var med allt.
    Ja tidig är väl ordet antar jag.

Imorgon kommer nog Malins beeeebis!
    Åh jag blir alldeles pirrig i kroppen av att tänka på det så jag kan bara tänka mig hur du känner Malin.

Yael - *fniss* Jag skulle vilja sett dig då! Moahahhaaa!

För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...
  • MalinI

Yael... Tack för att du förstår. Det gör mkt. Pratade med en annan kompis och hon sa bara.Men vi väntar ju med... Jag, men ni vet inte påvad och när. Den väntan är bättre.

Jag kommer inte i håg vad någon säger. Känns som jag inte har varit på plats om man råkar prata om saker som redan har hänt

Så nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag göra frukost åt de små och lämna dem på dagis. Sen bär det väg mot sjukhuset.

Kram på er alla. Tack för ert stöd

• Sarasnaran

Ooooh!!

Pirrpirrpirr!!
    Tihi!
    Jag är så sotis!
    Jag vill föda barn också! NU på en gång!

• MalinI

Snutt... Du har inget att vara sotis på... Blev hemskickad då det var kaos på förlossningen Sitter här och nästan gråter. Först var jag tokarg, sen blev jag likgiltig och nu är jag ledsen.

De har gjort en hinsvepning i alla fall. Nu blöder jag en del och väntar in värkar.

Nu tänkte jag gå och lägga mig och vila. Pappa och anders och ungarna ska åka i väg och köpa tak till våran balkong. Vi får ner en hel del skräp från grannarna...

• Sarasnaran

Nä jag blir alldeles ledsen gumman!
    Fy vad orättvist!
    Jag förstår såååå väl att du känner som du gör.
    Ojojoj, fy så tråkigt!

*kramar om hårt*

• MalinI

Tack snutt. Det behövdes.

Det har börjat komma lite molvärkar. Hoppas de betyder något.

• Phantera

Men åh! Malin! Din stackare!! *massa kramar*
    Fan...du blev ju LOVAD igångsättning!! Nästan så jag börjar gråta för din skull!!

Hinnsvepning, vad innebär det? Jag har fått för mig att det är när de tar hål på hinnorna..så att vattnet går...eller? Då ska det väl sätta igång?

*kramar igen*

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
Svar på tråden Tråddödarfolket #10