• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Lilou

Morrn!

Phant: det ar val klart att det ar skont att fa avlastning! Jag menar, inte ska du skammas for att du tycker det ar bra att Denise gar pa dagis!!! ...Vad sot Denise ar som sager att du ar fin Gosunge! Och vad skoj att Daniela klappar handerna

Minna: duktig du ar som star i

Malin: bebisbebisbebis

Ehh...kommer inte ihag vad jag skulle skriva till alla andra...Generad...men pa er iaf! Skriver sedan nar jag kommer pa det!

Har ar allt ganska ok...ska till sjukgymnast (SA heter det pa svenska! ) nasta vecka forhoppningsvis. De oppnar pa mandag...ska ringa da.

Borjar bli svalt...saaa skont! Maste borja ta fram hostkladerna & tvatta & stryka dem iaf.

Antligen torsdag...bara imorgon kvar sedan HELG Fa sova lite...ar sa himla trott! ...Maste kopa blojor forresten...kom pa det nu...*skriver upp*...

Sitter och gor en liten lista pa klader jag skulle vilja ha...aven superdyra heehee...men dromma kan man ju alltid

Jahapp. Annars ar val allt som vanligt...maste fixa & dona lite...

sa lange!

Hepp!

• MalinI

Om 25 timmar ska jag vara på sjukhuset.. Nedräkning har påbörjats

• Lilou
    Malin: messa mig!!! Och om du vill att jag ska ringa upp for lite peppning sa skriv det
  • Phantera

Yeah Malin!

LIlou > Ja...sjukgymnast!! Jag kände så väl igen ordet med kom inte på vad det hette på svenska heller...först tänkte jag som sagt psykiater...men nä...haha...
    Ibland är det bara så att man inte kommer på de svenska orden utan bara på engelska! Skumt!
    Hur var det, lärde du Ida svenska?

Jenny > De vällingar jag köpt/provat har varit mild havre...inte testat majs...tror inte jag kommer göra det heller Fast det kanske är gott? Hms...

Så typiskt...När Denise inte är hemma och man kan se fram emot ca 1½h egentid så sover Daniela bara 50 min...mupp-bebis! Räcka ut tungan

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Lilou

Phant: mitt problem ar ju att jag talar och skriver battre pa engelska...har gatt sa lite i svenska skolor...och inte bott lange i Sverige...jeje! Ja, jag pratar bara svenska med Ida

Sitter och kollar lite pa La Redoute...fina saker! Kanske ska bestalla ngt

• Phantera

Lilou > OK...och Alex pratar förstås italienska? Vilket språk är hon "bäst på" om hon nu är bäst på ngt?

Ska kolla lite filmer som vi ska hyra på nätet. Fick present kort från coop...prenumerera 2 mån och hyr så mkt film som ni hinner, gratis! Hemskickat i brevlådan, sen skickar man tillbaka det portofritt...

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Lilou
    Phant: oh vad bra hyra film sa! Vad ska ni hyra?

Ida forstar bada spraken lika bra Karln pratar bara italienska med henne, ja
  • Phantera

Lilou > Vet inte...man gör en lista, sen när man skickat in en film skickar de nr 2 på listan...sen nr 3 osv.
    Finns några jag vill se. Batman begins...Walk theline osv Men jag o karln får nog bestämma tillsammans.
    Man kan även hyra serier fråb TV. T ex "Rome"...så skickar de dem i rätt ordning...

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Lilou

Kul! Jag sag Batman Begins haromdagen...gillade den inte tyvarr...

• MalinI

Jag messar nån som får skvallra till er andra när det är klart...
    Att det är en pojke vet ni ju.. Förhoppningsvis är det en pojke som tittar ut

18 timmar kvar

Svar på tråden Tråddödarfolket #10