cruZZe > Jag vet att du älskar oss honey!
Och vi ♡ dig!! Hoppas P. och du kan reda ut det hela!
Ja...här är vi mest bara vänner fast vi är rätt "slöa" för tillfället.
"Folk" är inte hemma, "folk" gifter sig!! (Idag är det väl det smäller???!!!) Osv.
Själv är man trött. Kom i säng sent, (ca kl 1). var uppe två gånger och pratade med honey, hade svårt att somna om sen.
Dani vaknade strax efter 5 och ammade lite...sen ville hon inte somna om så vi gick upp ca 20 över. 
Denise lär nog sova ett tag till, hon var uppe länge igår!
Hade dock trevligt igår med våra kära grannar.
Skulle gått iväg till hamnkrogen vid 16-tiden men det hade precis börjat mullra en bit bort och Magnus trodde det var på väg hitåt så vi stannade hemma och hamnade på deras altan istället.
Och OJ vilket åskOväder det blev! Men jag tycker det mest bara är mysigt.
Snutti > Låter som ni har väldans trevligt!
Skönt att veta att du inte inbillade dig värken...och att du kanske får svar på din deafness då!! Men ändå läskigt! *kramar om*
Hoppas ni hade skrivit på ngn försäkring för hyrbussen så att ni slipper betala för skadan? Sånt är ju så onödigt, så tråkigt, särskillt om man inte åstadkommit olyckan själv!
Annars kanske ni har ngn annan försäkring som kanske kan användas till att betala om ni nu blir skyldiga till det! 
Fina bilder du lagt upp...var en del nya som jag inte sett...!!! Bl a på när Hugo sitter själv, och när han badar i sin lilla pool! Sööööööt!
Hälsa hela högen! 
Malin > Jobbigt med SD!! Snart är det "över" ...snart!
Vilken vecka är du i? Finns det "risk" att den lille kommer för tidigt? Kom Lucas och/Nelly för tidigt?
Zmooth > STOOORT LYCKA TILL idag!! 
Krik > Fick Jonnas bilbarnstol plats bättre då alltså?
Hm...hihi...*funderar fortf*
Nej,...måste roa Dani...kinkis här nu!
Hoppas ni får en BRA dag ALLA...särskillt Zmooth!!