• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Krikelina

Fasiken du slog mig Phant jag har "bara" läst t.o.m. matte C (även den var frivillig kan du tänka dig det Snutt ?)

Nu vill Jonna inte sitta i babysittern nå mer så jag ska roa henne en stund.

Ses

• Krikelina

Meh sikket pucko jag är då......

Lilou: Skönt att se dig igen . Värme är inge skoj..iaf inte när det blir för varmt.
    Vad roligt att Ida springer runt, jisses vad tiden gått fort .

• Phantera

Snutti > Meh..haha...hur skulle jag kunna sakna dig? Du har ju tittat in här i tråden nästan varje dag och skrivit...Minna gjorde väl det bara första kvällen/dagen nere från dig??

Krik > Haha...tja...matte d ingick ju i mitt program. (GIck Natur -tekniskgren)...annars hade jag nog stannat vid C...
    Man kunde välja matte E om man ville, men jag tog naturkunskap istället. Skittrist...men matte E verkade skitskumt. Det var pest eller kolera...typ!
    Fast eg är matte rätt kul!

Lilou > WB!!
    Kul att Ida springer omkring!!

Nej...nu lär jag umgås lite med mina päron. Barnen sover sött...men ska snart väcka Dee.
    Ska till Margot vid 15 på lite fika.
    Vi ses!

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Krikelina

Phant: Aha du är ett riktigt snille du alltså naturteknisk..inte illa!
    Själv gick man ju omvårnadsprogrammet.
    Fast jag gick faktiskt hela tre veckor på samhällsprogrammet....men efter att ha somnat på typ två lektioner så insåg jag att jag inte hade ngt där att göra ..så jag hoppade över till vård istället, passade mig mkt bättre. Somnade iaf inte på ngn lektion ...eller jo en..men det var efter lussevaka och luciatåget på lasarettet så det är förlåtet .

• JennyOEmilia

Tjeeenaaaa!

Allt väl med er? Hoppas det! Halkar lite efter här i tråden, men nu kikar jag in.

Husmålningen går sådär... Det blir jättefint, men det är så MYCKET! Så vi har en del kvar. Men skam den som ger sig!

Nu har vi varit och köpt nya sängar. Det blev Svane Hilton från MIO. Vi ska köpa varsinn Tempurkudde också, men de kostar 1095 kr så vi väntar lite. Vi har så ont i ryggen nu, så vår gamla säng har gjort sitt!

Vädret är fint även idag här. Denna sommar har ju hittills varit helt otrolig.

Oliwer sover nu.

Annars är allt som vanligt. Oliwer har två tänder där nere nu (inte färdigväxta) och äter gröt morgon och kväll och någon puré på dagen. De som han har gillat mest är majspuré och pasta/kycklingpuré än så länge.

Han sitter även nu, men absolut inte stadigt, så man måste ju passa. Annars faller han.

Nu ska jag ta mig lite glass.

Ses!

• Sarasnaran

Hej Jenny!
    Kul att se dig!
    Ja denna sommaren måste ha varit den varmaste hittills på jättelänge!
    Kul med nya sängar!
    Jag tjatar på Conny om att jag vill köpa ny bredare säng och nya madrasser och hela baletten, men det kostar som fasen ju.
    Så det blir väl om hundra år.
    Ammar du något om dagen ändå fast han äter så duktigt?
    Hugo han sitter själv nu helt. Han är så duktig min lille skitunge, inga tänder dock. Tur det. Jag ammar ju mycket fortfarande.

Snart ska jag börja laga middag!

Bai!

Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Zmoothie

Hej alla!

Tack för alla fina hälsningar och gästboksinlägg!

Japp, nu är man fru då. Allt gick superbra, och det var såå roligt! (Fast jag tänker inte göra om det. ) fullständig rapport kommer när jag hämtat mig lite och har tid att sitta och skriva igenom allt.
    Sitter på jobbet nu, här har vi ingen smekmånad minsann. Skrikandes

Snutt och Minna - Vad roligt ni verkar ha haft det! Låter härligt.

Phant - Jag har också läst t o m matte D. Det var ungefär där jag slutade tycka att matte var roligt.

Krik - Vad roligt att du vill läsa till syrra! rekommenderas starkt. Och det är mycket lättare att sticka andra än att själv bli stucken ju. *hehe*

Jenny - Låter som ni har det bra, med husmålning och allt. Tänk vad de växer fort de små..

Nähä, ska man jobba lite kanske? Oskyldig

FRU!
  • Krikelina

Att planera föräldraledighet är inte kul..

Men jag blir iaf hemma till sista mars nästa år och sen blir jag hemma lite småsnuttar här och där fram till februari -08 och då kanske jag redan börjat plugga hihi.

Svar på tråden Tråddödarfolket #10