• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Phantera

jag fick 500

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Krikelina

Kväller!

Letar nya bilbarnstolar.
    Får inte plats med två av den sort vi har till Minna i baksätet...eller jo de får plats men då får man skjuta fram framsätena så långt så man får inte plats i dem .
    Har tittat lite på brio zento och den ser lovande ut.
    Ska väl bara försöka få min kusin att köpa vår stol.

• Sarasnaran

Vi letar också ny stol till Hugo.
    Än funkar den, men fötterna är på väg ut.
    Och nu är vi faaaattiga! Så det får bli nästa månad. Hoppas han inte växer så mycket nu.
    Dom är ju så sabla dyra!

• Krikelina

Ja det är ju det de är....
    Hittade nu brio zenton för 2195 i babylands nätbutik, var ett kampanjerbjudande för de med barnförsäkring hos trygghansa.
    Gällde bara i en färg men ändå .
    Måste ju dock först prova stolen så det blir iaf till att åka till en återförsäljare.....hoppas att erbjudandet är kvar nästa månad för här är det också lite snålt med penningar...
    Om inte far min kan låna oss en slant förståss och sen hoppas jag att kusin min vill ha Minnas gamla.

• Krikelina

Hm..nu blev jag sugen på en akta cosmic xtp hm....Fundersam..*funderar vidare*

• Krikelina

Föresten!!!

Minna sover över hos mormor inatt !!
    Det är första gången Minna sover hemifrån......
    Jag måste ju erkänna att jag fällde en tår eller två när hon äkte med mormor....min lilla flicka ju..

• Krikelina

Jaha, bara jag kvar?

Då är det nog dags att sussa skulle jag tro

God natt!

• Sarasnaran

Ojoj, stora tjejen lilla Minna!

Nu går jag och lägger mig. Är helt slut!

• Phantera

Tjoho!

Jag fick SOVMORGON idag med!!
    Och vet ni vaaaaaad? Jag ska få det IMORGON också!!

Förresten så sov Daniela längre idag. Hon vaknade strax efter 4. Skulle amma lite...men hon ville inte ligga i sängen. Gick upp och ammade...hon slumrade till. La henne i sängen igen. Hon vaknade till. Men då gav jag nappen och stoppade om henne och buffade lite i rumpan. Sen övergick jag till att vagga sängen så hon somnade om...tills klockan var hm...den var nog 6???
    Men då var det Magnus som gick upp. Jag och Denise låg kvar och trynade...men kvart i 7 gick hon upp.
    Hon vaknade dock strax före 12 inatt och var jätteledsen. Vet inte vad det var. Ville inte ha nappen, inte snuttefilten...inget vatten. Vi bar in henne till oss...då satt hon och kände på väggen några ggr. Helskumt! Hon har struktur i sitt rum...så tja...hon kanske ville försäkra sig om var hon var?
    Hon måste drömt ngt...hm...

Undrar vad man ska hitta på idag då?
    Handla lite måste vi...annars vet jag inte...

Nej, jag ska väl roa barn lite. De var kinkiga nyss men lugnade ner sig, men de verkar bli kinkiga nu igen!

Gick det bra för Minna och mormor med nattingen tro?
    Denise var hysterisk igår och ville inte sova, fast hon var trött...och tja...jag vet inte vad som var fel...! Klockan var mer än vad den brukar vid hennes läggtid så vi trodde inte det skulle vara några problem.

Nej,  nu är det kink...ses!

...vi ses!

• Sarasnaran

Superlyx ju Phant!
    Idag är Connys sovmorgon så jag är uppe med Tiny. Men han har ju lite bättre tider för sig än dina pigga barn.
    Kvart i tio gick vi upp nämligen, så Conny får sova till elva. Bra jobbat Hugo!

Jag har dock lock för öronen så jag blir spyfärdig. Hör inte ett skit på vänsterörat och har lite lock för högerörat. Inget hjälper! Man får nästan smått panik!!
    Har ringt till Britt som bränner mina öron (Otosanljus) men jag vet inte om hon jobbar ens idag, så jag har babblat in på telefonsvararen. Hoppas hon ringer tillbaka. Såhär orkar jag inte ha det.

Annars väldigt lugn dag, som igår. Inget inplanerat alls. Bara luuuuugnt.

Svar på tråden Tråddödarfolket #10