• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Phantera

Denise säger Tack Jenny!

Nej...mer än 3 timmars sömn i stöten var länge sen man fick Malin!! Fast jag har ju iaf inga SD..."bara" amning! Hoppas dina SD resulterar i en snabb förlossning då...
    Har den lille vänt tillbaka förresten?? Eller det kanske ni inte tittat än? *hoppas iaf*

TIttar också på friidrott. Ska iväg och fira Denise o Danielas gammelfarmor sen som fyller år...

*klibbar fast i soffan så länge*

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • MalinI

Phant.

Ska på torsdag och kollar hur han ligger. Tror inte han har vänt sig i alla fall. Sparkarna kommer långt ner i magen nu.

Mina barn har ju sovit igenom nätterna sen de var typ 3 månader. Självklart har de strulat vid perioder, mardrömmar, sjukdommar, tillväxtperioder och så. Så för mig är det en mardröm att inte sova mer än tre timmar Så i nästan 2,5 år har jag fått sova på nätterna.

• MalinI
    Jag är galen Står och steker pannkakor i värmen

Lucas sa i morse att han ville ha det. LÄnge sen nu. Sa först nej, jag kommer nog inte orka med det när det är så varmt.

Sen så när jag hämtade honom på dagis så var det ett annat barn som drog undan stolen som lucas satt på, så han stöp ner i backen. Landade på svanskotan på ett sånt där galler som brukar vara utanför dörrar osv. I något svagt ögonblick gav mamma hjärtat upp och hon lovade pannkakor Men nu verkar han inte ha ont i alla fall. Han haltade lite först, men nu går det bra.
  • MalinI

Just det.

Grattis Denise på namnsdagen

• Zmoothie

Grattis på namnsdagen Denise! Skrattande

Stackars lille Lucas. Bra att han fick pannkakor av mamma i alla fall då. Hoppas lillen vänt på sig till torsdag Malin!

Jag har varit i småland och firat 50-årsfest. Ja, inte min då, utan svärfars. Riktigt trevligt var det. Men jag var helt slut när vi kom hem igår.

Hoppas örat är okej, Snutt! Inte roligt med krånglande öron.

Jenny - Du verkar verkligen ha fullt upp! Hoppas familjen kryar på sig snart, så du får vila lite.

Nu finns det en bild till i bröllopsmappen i alla fall. *väntar med spänning på de andra*

Nähä, vad ska vi äta idag? Pannkakor kanske?

• Sarasnaran

Grattis lilla Dee!!

Vet ni vad vår lilla kille precis gjort??
    Han har kissat på pottan! Hihi!
    Han är så stor!

Vi köpte en potta idag när vi var inne i Lund och skulle testa den nu, mest för skojs skull.
    Så vi tog av blöjan, satte han på pottan. Han rös till (som han brukar göra när han ska kissa ) och kissade! Tjohej!
    *Stolt mamma skryter*

Jag återkommer och berättar om örat ikväll.

• Krikelina

Grattis på namnsdagen Denise

Malin: *vänder på lillkillen*
    Stackars Lucas..tur att mor hans fixade pannkakor

Snutt: Hoppas att ditt öra är bra.
    Åhh så duktig Hugo är!!! Minna har inte kissat en enda gång på pottan och hon är ju aningens äldre än Hugo .

Jenny: Du har haft det tufft du.. Hoppas att det blir en lugnare period nu så att du får ta igen dig .

Zmoothie: *springer in och kikar på bilder*

Skriver mer senare

• Krikelina

Orkar inte skriva nå mer ikväll *gäsp*

Hinner nog inte imorgon kväll heller..ska vara ensam hemma med de små.
    Rauno ska ut på galej och kommer nog inte hem förens jag hämtar honom på onsdag fm eller så.

Natti

• Sarasnaran

Kväller kväller!

Jo, örat då...
    *snabbgenomgång*
    Det har blivit bättre men är inte bra. Jag slipper (tack och lov) sprutor med kortison i innerörat då det har förbättras men ska genomgå en magnetröntgen för att utesluta proppar, blödningar, tumörer och annat "spännande" i hjärnan.
    Det var dock föga troligt att det skulle vara något sådant, det var mest som en slutlig undersökning för att vara på den säkra sidan. Känns tryggt att dom kollar allt.
    Sen rematologen då, men det är ju en story för sig själv.

Nej nu ska jag blogga lite, sen är det sängen. Eller nä, jag kan vara uppe hela natten för det är Conny som ska gå upp med Hugo. Gött mos!

• Minna

tjoflong!

Jag har fått en ny ROSA mobil, det ni!
    Haha!
    Den är skittuff! Jippi!

Malin-- jag saknar då verkligen inte den tiden du är i nu... väntan på bebis...
    Men ack så jag längtar efter en bebis till.
    En kompis till mig sa idag att jag såg ut som jag gör när jag är gravid...
    Hmm...

GRATTIS DENISE!! På namnsdagen!

Phant--- hur är det darling? Saknar dig!

Jenny-- men tjena vad duktig du är! Som orkar med allt ståhej! Utan att kolapsa!
    *styrkekramar*

Lilou-- allt väl?

Snutt-- skönt att dom kollar upp allt... även om det såklart är jobbigt med en massa undersökningar.

Zmooth-- *springer genast och kollar ny bild*

Svar på tråden Tråddödarfolket #10