• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Sarasnaran

Kväller!

Jag har ju druckit lite amningsthe för det känns som mjölken har varit lite på sining, kanske var det lite mjölkstockning. För idag mår jag helt som vanligt igen.

Lilou - Inte snällt alls.

Det har regnat hela dagen! Ooooh så skönt det har varit!!

• JennyOEmilia

Kikar in lite jag också.

Mitt problem jag hade här har löst sig av sig själv... Konstig det där.

Sitter med H&M katalogen och ska beställa. Hade fyllt i allt jag skulle ha och sedan när jag skulle gå till "kassan" så var det tekniskt fel. SÅ jag får väl prova imorgon istället. Men lite irriterande. Det är ju inte så kul att sitta och fylla i alla siffror en gång till...

Har köpt ett par snygga jeans på H&M som passar min figur som ger ett "slimmat intryck" Trivs jättebra i dem och det är lite stretch i dem också. Kam rekommendera dem faktiskt. Är inte så där jättelåga i midjan (inte höga heller ). Priset är bra också 398 kr. Det är lagom.

Nä, nu ska jag lägga mig!

Ses!

• MalinI

Go morgon.

Snutt.. Jag skulle vilja se mig själv stå på huvudet Hoppas det funkar om man utsätter sig för något sånt

Lilou... Han hade kunnat ta sig lite tid att ringa eller skicka sms... Kram

Minna... Mmm vad ska jag göra åt rackarsungen. Bråkar långt innan han har kommit till oss

Nu vakna Nelly. Ska väl gå och ta hand om henne. Innan hon kissar i sängen.

• MalinI

Hon var torr igen Min stora duktiga tjej. Jag som inte orkade med pottträning förrens runt midsommar. Då började vi sluta med blöja på dagen, nu har hon varit torr på nätterna i drygt 2 veckor. Men i natt vågade jag mig på första gången utan blöja. Har ju varit tvungen att köpa mer plastad frote. Vill ju ha minst ett ombyte till bägge barnen om det händer olyckor. Det lär ju hända samtidigt om man inte har tillräckligt med frotte

• Sarasnaran

Morrn!

Malin - Vilken duktig kicka!

Idag lyser solen lite på de regntunga gräsmattorna.
    Det är skönt med sol efter regn. Då blir man glad.

• Sarasnaran

Jahopp.... Mycket aktivitet här idag!

Vår lilla familj gick iväg och fikade innan i eftermiddags. Tur vi var ensamma på stället inomhus så som Hugo lattjar loss!
    Sen somnade han sött i vagnen lagom till kaffet. Han är duktig han.

• Phantera

Haft en helt OK dag...eller mer än OK!
    Sovmorgon....
    Fast sen klättrade Denise på en pall och ramlade, fick pallen på foten/lilltån. Den blev lila direkt!! Ledsen var hon också!
    Jag som skulle iväg och fika med 700523...SJÄLV...utan barn!
    Tänkte vi skulle behöva åka in till familjeläkarna. Tån såg lixom deformerad ut...fast den var väl bara svullen. Det blåa var blod som inte kom ut. Men sen kom det ut lite ändå för nageln hade nog stuckit hål på skinnet så det sipprade lite.
    Ringde iaf för att höra. Det knasiga är att om det varit ngt, typ ett litet benbrott så gör de ingenting åt det ändå! Kanske om det var stortån...hms? Barn har rätt mjuka ben sa hon i andra änden...men ändå?
    Aja...hon har haft lite ont men det är mest när hon stött i tån eller när vi bytt plåstret. Blivit mkt film idag, för att hon ska sitta still...för annars är hon högt och lågt...ja...det var ju därför hon fick pallen på tån!
    Aja...så fika blev det iaf. Mkt trevlig sådan...rätt lång, fast den kändes kort. Tiden går fort när man har roligt sägs det! Flört

Sprang nyss över till samma granne som jag fikade med med lite sopor!! SNällt va?
    Tihi-tihi!
    Vi brukar få vår gröna tunna tömd varje vecka. (Bundis med andra grannen som är "sopåkare"). Men nu har han semester så då blir det bara varannan...= överfullt i tunnan! Blir mkt blöjor 14 dagar!

Imorgon är det "kalas" kl 15...."Hippie" fylller 30. Ska köpa en liten present på FM...och lite kläder till Dani och Dee. Fick 500 utav svärmor när jag sa att jag behövde köpa lite kläder...

Lite trött, ska snart sussa.
    Hoppas alla haft en bra dag!

Malin > Duktiga tjejen!

Snuttis > Röjar-Hugo!

Jenny > Irriterande! HM har ofta tekniska stuffs på gång...särskillt efter 22!

Nej...mot sänga!

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Sarasnaran

Lilla tån då!
    Jag funderar också på att dumpa sopor hos min granne!
    Fast vi är ju inte så bundis med varandra.
    MOahahahaa!!

• Phantera

Snutti > DO it...DO it!

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Krikelina

Phant: Jasså du förföljer mig du ??

Svar på tråden Tråddödarfolket #10