• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Minna

tjong ballong!

Phant-- men lilla pluttungen då! Stackars liiiiiten!
    Kul att du fick ta en fika och ha lite kul!

Tihi!

Snutt-- åh vad roligt med massa grönsaker! Det vill jag också få så där! Men borde det inte hinna bli dåligt om dom skickar hem det till dörren...?
    Skönt att du fick sova så länge!

Lilou-- du städar och står i, inte konstigt du har ont i ryggen Yrkesskada.
    Så stor Ida börjar bli! hon föddes ju nyss!

Påtal om det så föds ju snart nästa tråddödarbebis, NÅN måste ju ta över faklan! Vi kan ju inte ha en helt ogravid tråd! Kära nån!
    Jag får diskutera det med min man

• Sarasnaran

Minna - Nej dom kör runt med en stor kylbil, så dåligt hinner det då inte bli.
    Vi blev supernöjda med våra grönsaker! Nästa vecka ska vi ta en fruktlåda istället.
    Man får ju testa sortimentet.

Ja prata med din man, Minna!
    Jag tycker du verkar mest lämpad att frambringa en ny tråddödarbebis! Räcka ut tungan

Ååååh, jag sittet här med en munkjacka på mig som är tvättad med vårt förra sköljmedel och det luktar sååååå gott!
    Sitter bara och sniffar på den hela tiden. Tihi!

Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Krikelina

Kväller

Minna: Ja tala med din man du !
    Facklan får inte slockna ( ).

Snutt: Visst är det härligt att sniffa , vissa sköljmedel luktar ju bara såååååå gott.

Lilou: Usch för ryggont..hoppas att det går över fort.

Mer: Sussa sött ! Fint bord och mattan var oxå fin.

Nu har vi "bara" 2/3 delar kvar av verandan att måla *suck* känns som ett evighetsgöra.... I morgon ska vi iaf ta tag i det ordentligt så att iaf verandan blir klar...så återstår bara balkongen sen.....

Ska nog ta och gå och sussa strax.
    Minna har redan vaknat två ggr... dessa &%!)/&%##/&% (svordomar) mopedister!!!!!
    Jonna verkar dock inge sovarsugen alls, hon ligger och "pratar" högljutt på sin filt på golvet .
    Jaja förr eller senare så somnar hon nog.

Nattnatt!

• MerenwenElanesse och Tristan

Minna kom igennurå

♥ Jag önskar dig allt vackert för du är Det bästa som jag vet ♥

SOVA var det ja....

Snutt
    Påmitt jobb beställer vi åså ekologist & veganskt oftast ifrån Biofood eller Där uppe i Järna (hemma hos den där Rudolf steiner )
    Jättebra att man kan beställa hem till privtapersoner nu åså

• MalinI

jobbig kväll med sammandragningar... Sprungit på toaletten typ hela kvällen. Har både duschat och tagit aalvedon, verkar inte ge med sig... Så vi får väl se om det händer något eller inte. Mår illa med.

Minna, jag du får ta över facklan... Jag tänker inte göra om det i alla fall

• JennyOEmilia

Godmorgon.

Här sitter jag alldeles själv. Resten av familjen sover. Oliwer vaknade vi sju och jag var tvungen att byta blöja på honom. Sedan lekte han lite i babygymet. Men han blev trött efter en kvart och nu sover han. Men jag är inte trött.

Igår cyklade vi till Tre Toppar och åt glass. Torbjörn har ju köpt en cykel till mig och det är så kul att cykla. Jag har inte gjort det på över 10 år. Oliwer satt bakom Torbjörn i en cykelsits. Det gick jättebra. Han såg så söt ut. Han lekte mest med remmarna och undersökte sadeln. På hemvägen somnade han.

Malin> Verkar som det är något på gång! SNAAAAAAART är graviditeten över och du har din lilla bebis!

• Krikelina

Malin: Oh!!!!! Hur är det idag? Du kanske föder barn nu ?

• MalinI

Höll på till tre, fyra snåret med sammandragningar konstant, sen lyckades jag somna. Sen när jag vakna har allt stannat av... Det var verkligen så jag började klocka sammandragningar. Hade svårt att koncentrera mig på filmen vi skulle se i går kväll

Svar på tråden Tråddödarfolket #10